בוטלה הופעתה של לורד בישראל

יום ראשון, 24 בדצמבר 2017

הזמרת המצליחה לורד (Lorde) שהייתה אמורה להצטרף לרשימת האמנים הארוכה שתגיע לכאן בקיץ הקרוב, ביטלה את הופעתה כאן בעקבות לחצים פוליטיים. 

רשמי: הזמרת לורד בישראל - יוני 2018
תמונה: Annette Geneva פליקר CC
הזמרת הניו זילנדית המצליחה לורד (Lorde) הנחשבת כיום לאחת הזמרות המובילות בעולם הפופ, הייתה אמורה להגיע להופעה בישראל בקיץ הקרוב בחודש יוני 2018 אך בעקבות לחצים פוליטיים, ולאחר ששיתפה את לבטיה בחשבון הטוויטר שלה, החליטה לבסוף לבטל את ההופעה בישראל. 


לורד הייתה צפויה להגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות עולמי רחב שייקרא "Melodrama Tour" המקדם את אלבומה השני הנושא באותו שם, וייצא החל מחודש מרץ 2018 בו תופיע ברחבי ארצות הברית ולאחר מכן תגיע גם למדינות אירופה וביניהן הייתה אמורה להיות גם ישראל. 


לורד (זהו שם במה. שמה האמיתי הוא Ella Maria Lani Yelich-O'Connor) נחשבת כיום לאחת מכוכבות הפופ המובילות בעולם ולהיטיה הרבים מככבים במצעדי המוסיקה ברחבי העולם וזוכים למיליוני צפיות ברשת. מאזיני גלגלץ הקבועים בישראל, בוודאי יזהו רבים מלהיטיה שמושמעים ללא הרף בתחנה כגון "Royal", "Green Light" או את "Yellow Flicker Beat" ולהיטים רבים נוספים.

סגנון המוסיקה של לורד נחשב למעט מלנכולי וקודר והוא משלב בין אלקטרו פופ, פופ אומנותי וסגנונות נוספים, רבים משווים את סגנונה וצורת שירתה של לורד לזמרת נוספת מאותו הז'אנר - לנה דל ריי. אלבומה הראשון "Pure Heroine" שיצא ב-2013 העניק לזמרת בת ה-21 מניו זילנד חשיפה בינלאומית רחבה וזכה לביקורות מעולות בקרב המבקרים והמאזינים כאחד. שני אלבומיה מכרו כ-17 מיליון עותקים והיא אף הספיקה לקטוף כמה פרסי גראמי ולהופיע בפסטיבלים ואירועים גדולים ברחבי העולם.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בוטלה הופעתה של לורד בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בוטלה הופעתה של לורד בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top