מסיבת יום ההולדת לבוב מארלי 2018 - כרטיסים מוזלים

יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

מסיבת יום ההולדת השנתית של ענק הרגאיי בוב מארלי יוצאת לדרך בפעם ה-13 ותחגוג את יום הולדתו ה-73 של מארלי בהאנגר 11 בתל אביב בחודש פברואר 2018 הקרוב. מוש בן ארי ונצ'י נץ' הם רק חלק מהאמנים שיופיעו שם. מכירת הכרטיסים כבר החלה עם כרטיסים מוזלים למקדימים להזמין. אז כמה? ואיך קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.


מסיבת יום ההולדת לבוב מארלי 2018 - כרטיסים מוזלים
ההפקה השנתית של מסיבת יום ההולדת לבוב מארלי כבר הפכה למסורת בשנים האחרונות ובחודש פברואר 2018 הקרוב, תתקיים המסיבה כבר בפעם ה-13 ברציפות ותחגוג את יום הולדתו ה-73 של ענק הרגאיי בהאנגר 11 בתל אביב עם האמנים המובילים במוסיקה הישראלית שיבצעו את שיריו של מארלי.

לרכישת כרטיסים מוזלים למסיבת יום ההולדת של בוב מארלי במכירה מוקדמת בלבד באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

בשנה שעברה היו אלו מוקי, סאבלימינל, חנן בן ארי, יובל דיין ואחרים שהשתתפו במסיבה וביצעו את פרשנותם לשיריו הידועים של בוב מארלי. נכון לעכשיו, ידוע לנו כי נצ'י נץ, ומוש בן ארי יופיעו באירוע. טרם פורסמה רשימת המשתתפים המלאה אך אנו נדאג כמובן לעדכן אתכם כאן וגם בדף הפייסבוק שלנו בכל ידיעה חדשה.

בין השירים של בוב מארלי שצפויים להתבצע בערב: "One Love", "No Woman No Cry" "Buffalo Soldier", "Easy Skanking" "Exodus", ועוד.

כרטיסים למסיבת יום הולדת לבוב מארלי - פברואר 2018

המסיבה תתקיים ב-8 בפברואר 2018 בהאנגר 11 בתל אביב. למרות שרשימת האמנים טרם פורסמה, מכירת הכרטיסים כבר החלה היום וכרגע נמכרים כרטיסים במכירה מוקדמת ובמחירים מוזלים של 149 ש"ח במקום 189 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מסיבת יום ההולדת לבוב מארלי 2018 - כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מסיבת יום ההולדת לבוב מארלי 2018 - כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top