אלט ג'יי בישראל במאי 2018 - כמה יעלה כרטיס?

יום שני, 27 בנובמבר 2017

לאחר הופעת סולד אאוט מוצלחת בישראל לפני כשנתיים, הלהקה הבריטית אלט ג'יי (Alt-J) תחזור לישראל להופעה נוספת שתתקיים בחודש מאי בגני התערוכה בתל אביב ויחד איתה גם להקת וורפיינט (Warpaint) שתחמם את ההופעה. אז כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

לפני כשנתיים כשלהקת אלט ג'יי הופיעה כאן, מכירת הכרטיסים נסגרה בתוך כמה ימים בלבד כאשר כל הכרטיסים אזלו מיד. עתה, תינתן אפשרות חוזרת למעריצי הלהקה הרבים בישראל לצפות בה שוב בלייב. זה יקרה בחודש מאי 2018 בגני התערוכה בתל אביב כאשר להקת וורפיינט תגיע גם היא ותחמם את המופע.


אלט ג'יי יגיעו לכאן במסגרת סיבוב הופעות חדש ומושקע המקדם את אלבומם האחרון "RELAXER" שזכה להערכה רבה ולהצלחה עצומה ברחבי העולם כשהוא מציג סגנון משופר של הלהקה והתנסויות בסאונדים וסגנונות חדשים. מאז הופיעה בישראל, הספיקה הלהקה לכבוש יעדים נוספים ולהפוך לאחת מלהקות הרוק החשובות והמעניינות ביותר במוסיקה העולמית. סיבוב ההופעות האחרון שלהם כלל מדינות רבות ובבימות הגדולות והחשובות ביותר ברחבי העולם.

אלט ג'יי נחשבת לאחת מלהקות האינדי הבולטות ביותר בשנים האחרונות עם סגנון מוסיקלי ייחודי במיוחד שנע בין פולק, רוק, היפ הופ ואלמנטים של מוסיקה אלקטרונית. אלבום הבכורה של הלהקה "An Awesome Wave" יצא ב-2012 ואלבומם השני "This Is All Yours" יצא ב-2014. בין לבין הוציאו גם את השיר "Slow Dre" שמורכב משילוב מהשיר "Slow" של קיילי מינוג ושל השיר של סנופ דוג "still dre" ואף הוציאו את השיר "Buffalo" לסרט "אופטימיות היא שם המשחק".

הלהקה תגיע לישראל יחד עם להקת האינדי רוק וורפייינט, להקת רוק המורכבת מרביעיית נשים וזוכה בשנים האחרונות להערכה עצומה כשהיא נחשבת לדבר הבא במוסיקה.


כרטיסים לאלט ג'יי בישראל - מאי 2018

ההופעה של אלט ג'יי בישראל תתקיים ב-29 במאי 2018 במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד כעת על 294 ש"ח במכירה מוקדמת ולאחר מכן המחיר צפוי לעלות. להופעה זאת לא יימכרו כרטיסי VIP או גולדן רינג. מכירת הכרטיסים נפתחה הערב והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אלט ג'יי בישראל במאי 2018 - כמה יעלה כרטיס? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אלט ג'יי בישראל במאי 2018 - כמה יעלה כרטיס? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top