יהודה פוליקר במופע מיוחד לציון 30 לאלבום אפר ואבק - פברואר 2018

יום שני, 27 בנובמבר 2017

הזמר יהודה פוליקר יציג בחודש פברואר 2018 הקרוב מופע מיוחד וחד פעמי לציון 30 שנה לאלבום המופת שלו "אפר ואבק" בהיכל התרבות בתל אביב. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

יהודה פוליקר במופע מיוחד לציון 30 לאלבום אפר ואבק - פברואר 2018
לאחר 30 שנה מצאת האלבום "אפר ואבק", הזמר יהודה פוליקר יעלה מופע חד פעמי בהיכל התרבות בתל אביב בחודש פברואר הקרוב ויוקדש לאלבום המופתי שלו לצד קלאסיקות ולהיטים שהיוו המשך ישיר לאלבום.

האלבום "אפר ואבק" שיצא ב-1988 והוא פרוייקט משותף של יהודה פוליקר ויעקב גלעד, הביא לראשונה למרכז הבמה את סיפורם של בני הדור השני לשואה. "אפר ואבק" נחשב גם כיום, בעיני רבים, לאלבום הישראלי הטוב ביותר ולאחד הנכסים החשובים של כלל התרבות הישראלית.

תוכניתה המיוחדת של דלית עופר, "אחרי המלחמה", ששודרה בגלי צה"ל בשנת 1986 לקראת יום השואה היוותה אבן הפינה ליצירת האלבום. האלבום כלל שירים המספרים מזוויות שונות על עולמם של בני הדור השני לניצולי השואה החיים בצל זיכרונות הוריהם ונחרט עמוק בתודעה הישראלית. לאחר צאתו הונצח סיפור משפחותיהם של גלעד ופוליקר בסרטה המטלטל של אורנה בן דור, "בגלל המלחמה ההיא".

כעת, 30 שנה לאחר צאתו, מעלה פוליקר לבמה מופע חד פעמי בשילוב וידאו ארט ובליווי להקה בת 13 נגנים/מוזיקאים. המופע ישלב בין שירי האלבום ("אפר ואבק", "חלון לים התיכון", "כשתגדל", "התחנה הקטנה טרבלינקה","שיר אחרי הגשם", "רדיו רמאללה" ועוד) לקלאסיקות ולהיטים מכל התקופות, אשר מהווים המשך ורקע ישיר לאלבום. על הניהול האומנותי יהיה אחראי לואי להב.

כרטיסים להופעה של יהודה פוליקר לציון 30 שנה לאלבום "אפר ואבק" - פברואר 2018

המופע יתקיים ב-1 בפברואר 2018 בהיכל התרבות בתל אביב. מחיר הכרטיסים ינוע בין 225 ל-385 ש"ח. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות האתר הבא.

צילום: שלומי פינטו


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: יהודה פוליקר במופע מיוחד לציון 30 לאלבום אפר ואבק - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: יהודה פוליקר במופע מיוחד לציון 30 לאלבום אפר ואבק - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top