הזמר ג'ינו ואנאלי מגיע לישראל באפריל 2018

יום שני, 2 באוקטובר 2017

הזמר הקנדי הידוע משנות ה-70 ג'ינו ואנאלי (Gino Vannelli) יגיע לישראל בחודש אפריל 2018 ויקיים הופעה אחת בהיכל התרבות בתל אביב. כמה יעלה כרטיס? ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הזמר ג'ינו ואנאלי מגיע לישראל באפריל 2018
בשורה משמחת לחובבי המוסיקה משנות ה-70 וה-80: הזמר ג'ינו ואנאלי (Gino Vannelli) יגיע לישראל בשנה הבאה ויקיים הופעה בהיכל התרבות בתל אביב בחודש אפריל 2018.

לרכישת כרטיסים להופעה של ג'ינו ואנאלי בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ואנאלי בן ה-65, היה אחד מהזמרים הפופולריים ביותר בשנות ה-70 וה-80 וזכה לשחרר להיטים רבים שזכו להצלחה רבה ברחבי העולם. בין הלהיטים הגדולים שלו ניתן לציין את "Living Inside Myself", "I Just Wanna Stop" או את "Hurts to be in love". ואנאלי הספיק להוציא 19 אלבומים עד עתה ובימים אלו עובד על אלבום חדש שיהיה אוסף של שירים עם גיטרה אקוסטית וצפוי לצאת במהלך 2018. אלבומו האחרון "Live in L.A" זכה להצלחה רבה ולמכירות רבות ברשת.


ואנאלי יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש בארצות הברית ואירופה ויציג גם בישראל הופעה לשמחתם של מעריצים ישראלים רבים.

כרטיסים לג'ינו ואנאלי בישראל - אפריל 2018

ההופעה של ג'ינו ואנאלי בישראל תתקיים ב-7 באפריל 2018 בהיכל התרבות תל אביב. מחיר הכרטיסים נע בין 206 ל-756 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הזמר ג'ינו ואנאלי מגיע לישראל באפריל 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הזמר ג'ינו ואנאלי מגיע לישראל באפריל 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top