האם דמי לובאטו מגיעה לישראל ביולי 2018?

יום שבת, 7 באוקטובר 2017

האם דמי לובאטו (Demi Lovato) בדרך לישראל בקיץ הבא? לפי דיווחים לא רשמיים מאתרים בחו"ל, הזמרת המצליחה תגיע לישראל בחודש יולי 2018 ותופיע במופע התרמה מיוחד בהיכל ארנה בירושלים. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

האם דמי לובאטו מגיעה לישראל ביולי 2018?
תמונה: Justin Higuchi פליקר CC
האם כוכבת הענק דמי לובאטו תגיע לישראל בקיץ 2018? על פי דיווחים לא רשמיים מאתרים ורשתות חברתיות בחו"ל, לובאטו צפויה להגיע לישראל ביולי 2018 להופעה מיוחדת בהיכל ארנה בירושלים שתוקדש לתרומה עבור נפגעי וניצולי סופת ההוריקן "הארווי" שהתחוללה בחודש אוגוסט האחרון בטקסס.

אלו אינם הדיווחים הלא רשמיים הראשונים על הגעתה של דמי לובאטו לישראל. לפני כשנתיים אתרים רבים פרסמו על הופעה של לובאטו בישראל בקיץ, אך השמועות התבררו לבסוף ככוזבות. עתה נשאר לראות האם גם הפעם מדובר בשמועות בלבד או שהפעם לובאטו תגיע לישראל לשמחת עשרות אלפי מעריציה הישראלים.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
הזמרת דמי לובאטו היא אחת מהכוכבות הגדולות ביותר היום ואחד השמות החמים ביותר בתעשיית הפופ עם מיליוני מערצים ומעריצות בעיקר אצל הנוער ברחבי עולם כולל ישראל. אם לובאטו אכן תגיע לישראל, זאת בוודאי תהיה בשורה משמחת מאוד עבור עשרות אלפי צעירים וצעירות ישראלים המעריצים האדוקים שמייחלים כבר המון זמן להגעתה של לובאטו לישראל.


דמי לובאטו בת ה-25, הספיקה לכבוש בסערה את עולם המוסיקה בשנים האחרונות. ההכרה הרחבה הראשונה שלה הגיע בזכות הופעתה בסרט "קאמפ רוק" המצליח. לובאטו הספיקה להוציא מספר אלבומי אולפן שנמכרו במאות מיליוני עותקים ושברו שיאים של מכירות והשמעות. בין הלהיטים הידועים ביותר של לובאטו אפשר לציין את "Give Your Heart a Break", הביצוע של "Let It Go" מתוך הסרט של דיסני "לשבור את הקרח", "Heart Attack" ועוד להיטים רבים.

בנוסף, הספיקה לובאטו להשתתף בתוכנית הריאליטי X-פקטור האמריקאית בתור מנטורית ושופטת ובעוד סרטים ותוכניות טלוויזיה מצליחות. במהלך השנים האחרונות צעירים וצעירות רבות בישראל הצטרפו למעגל המעריצים של לובאטו ועשרות קבוצות הקוראות להבאתה של לובאטו בישראל נפתחו בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות.


כרטיסים לדמי לובאטו בישראל - יולי 2018

כאמור, הדיווחים על ההופעה של דמי לובאטו בישראל אינם רשמיים וטרם נמסרה הודעה רשמית מטעם אף אחד מהגורמים הרשמיים בתעשייה. על פי הדיווח, לובאטו צפויה להופיע ב-28 ביולי 2018 בהיכל פיס ארנה בירושלים. אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח ולעדכן בנושא בכל ידיעה והתפתחות חדשה כאן בכתבה זו ובעמוד הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "לייק").


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: האם דמי לובאטו מגיעה לישראל ביולי 2018? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: האם דמי לובאטו מגיעה לישראל ביולי 2018? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top