להקת אוריה היפ בישראל - נובמבר 2017

יום שני, 25 בספטמבר 2017

להקת הרוק הותיקה אוריה היפ (Uriah Heep) תחזור לישראל בחודש נובמבר 2017 הקרוב ותציג כאן 2 הופעות בלבד בתל אביב וחיפה. מכירת הכרטיסים המוקדמת נפתחה. אז כמה יעלה כרטיס? והיכן רוכשים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

להקת אוריה היפ בישראל - נובמבר 2017
לאחר כשנתיים בלבד מההופעה האחרונה שלה כאן, להקת הרוק אוריה היפ (Uriah Heep) חוזרת שוב לישראל ותציג כאן 2 הופעות במהלך חודש נובמבר 2017 הקרוב במועדון הוואנה קלאב בתל אביב ובמועדון וונדר בר בחיפה.

לרכישת כרטיסים להופעה של אוריה היפ בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

להקת אוריה היפ נוסדה ב-1969 ונחשבת לאחת הלהקות המובילות במוסיקת הפרוגרסיב רוק בעולם. מאז היווסדה, הספיקה הלהקה להוציא 21 אלבומים ועוד עשרות אלבומי הופעות ואוספים שנמכרו במיליוני עותקים ברחבי העולם.


ללהקה קהל מעריצים נאמן וגדול בישראל שנוהג ללכת באופן קבוע לכל הופעות של הלהקה בישראל והיא מגיעה לכאן באופן קבוע ורציף לשמחת המעריצים. ההופעה צפויה לכלול את כל הקלאסיקות הגדולות של הלהקה, ביניהם Gypsy, July Morning, Lady In Black, Look at Yourself ו Easy Livin בין השאר.

כרטיסים לאוריה היפ בישראל - נובמבר 2017

ההופעה של אוריה היפ בישראל תתקיים ב-14 בנובמבר במועדון הוונדר בר בחיפה (400 כרטיסים בלבד) וב-15 בנובמבר במועדון הוואנה קלאב בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 289 ש"ח ובמכירה מוקדמת לכמות מוגבלת של כרטיסים ב-259 ש"ח בלבד. 

כמו כן, יימכרו גם כרטיסי VIP ב-399 ש"ח הכוללים פוסטר של ההופעה והשתתפות ב Meet and Greet מיוחד עם חברי הלהקה. מכירת הכרטיסים להופעה מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת אוריה היפ בישראל - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת אוריה היפ בישראל - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top