המוסיקאי OTT מגיע לישראל בדצמבר 2017

יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

המוסיקאי ואמן הפסיי-דאב OTT (אוט) יגיע יחד עם להקתו לישראל ויקיים הופעה במועדון בארבי בתל אביב בחודש דצמבר 2017 הקרוב. מחיר הכרטיסים: החל מ-140 ש"ח. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

המוסיקאי OTT מגיע לישראל בדצמבר 2017
המוסיקאי הידוע והמצליח OTT (אוט), ממשיך את מסורת ההופעות בישראל ויגיע גם השנה במהלך חודש דצמבר 2017 להופעה בישראל שתתקיים במועדון בארבי בתל אביב.

אוט, אומן הפסיי-דאב, נחשב לאחד מאבירי המוזיקה האלקטרונית מהצד הרגוע והגרובי יותר שלה עם דאב עמוק וחודר החוצה את מרחבי מוזיקת העולם והפסיכדליה. כחלק מאומנותו, אוהב אוט להקליט בעצמו את קולות הטבע באולפן הנייד שלו איתו הוא מסתובב במרחבי אנגליה ואת התוצר הוא מנגן לקהל נאמן שהולך אחריו מפסטיבל לפסטיבל הן באירופה, באמריקה ובאוסטרליה.

הקהל הישראלי נחשף לאוט בתחילת שנות ה-2000 עם האלבום Hallucinogen in Dub - אלבום הרמיקסים שעשה לסיימון פוספורד (שפונגל). אוט מגיע לישראל מספר פעמים בשנה להופעות סולו, בדרך כלל לאירועים גדולים ופסטיבלים כחלק מליין אפ מלא.

לפני שנתיים החל להגיע לישראל בכל חורף עם כל הלהקה להופעה חיה מיוחדת ומלאה בה הוא יכול להיחשף ולחשוף בצורה הטובה ביותר את יצירותיו ולתת הזדמנות לקהל מגוון יותר שלא רגיל לפקוד את הפסטיבלים, לשמוע את המוזיקה שלו בהופעה חיה.

במסגרת הופעת הלהקה בישראל,יתארחו הפורטוגלים דניאל והנריקה בשני הרכביהם המבוקשים - Zen Baboon בהופעת חימום עם מוזיקת עולם פסיכדלית אלקטרונית ומיד בסוף ההופעה, תתקיים מסיבת אפטר פארטי  עם הרכב הדיפ טכנו טראנס Zen Raccoon, אף הוא בהופעה חיה. הצמד המורכב מזואולוג ואיש סאונד שערך סרטי טבע לנשיונל ג'אוגרפיק נחשב לאחד השמות הבולטים בתרבות הפסטיבלים האירופאית ובישראל מחכים להם כבר הרבה זמן. אחריהם ימשיך ליברה במסיבה שתוקדש ללייבל האנגלי ממנו צמח אוט - טוויסטד רקורדס.

כרטיסים להופעה של OTT בישראל - דצמבר 2017

ההופעה של OTT בישראל תתקיים ב-15 בדצמבר 2017 במועדון בארבי בת"א. מחיר הכרטיסים עומד על 190 ש"ח כאשר בשלב זה נמכרים כרטיסים במחירים מוזלים (100 הכרטיסים הראשונים) ב-140 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המוסיקאי OTT מגיע לישראל בדצמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המוסיקאי OTT מגיע לישראל בדצמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top