דאש ברלין במסיבת רייב סוכות 2017 בהאנגר 11

יום שישי, 8 בספטמבר 2017

מסיבת רייב גדולה שתתקיים בסוכות 2017 בהאנגר 11 בתל אביב תביא לכאן רשימה נוצצת של דיג'ייז מובחרים הכוללת את דאש ברלין, דימיטרי ונגליס וווימן וויני ויצ'י. מכירה מוקדמת לכרטיסים נפתחה. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

דאש ברלין ואורחים נוספים מגיעים למסיבת רייב סוכות 2017 בהאנגר 11
חבורה נוצצת של דיג'ייז מובילים בעולם תגיע לישראל בחודש אוקטובר 2017 הקרוב למסיבת רייב גדולה שתתקיים בסוכות במועדון האנגר 11 בתל אביב שיותאם במיוחד לצורך האירוע.

האורח המרכזי של הערב יהיה הדיג'יי המפורסם דאש ברלין (Dash Berlin) הנחשב לאחד השמות המוערכים ביותר בעולם המוסיקה האלקטרונית. בין להיטיו המוכרים, ניתן לציין את "Till The Sky Falls Down" או את "man On The Run" וגם את הרימיקס הידוע שלו לשיר "Faded". במהלך הקריירה שלו, הספיק להופיע בכל הפסטיבלים הידועים והמוכרים ואף הופיע גם לא מזמן בישראל במסגרת פסטיבל מינוס 424 שהייתה במצדה.


אורחים נוספים שיופיעו במסיבה בסוכות הם הצמד השוודי דימיטרי ונגליס וווימן (Dimitri Vangelis & Wyman) שכבר הספיקו להופיע בפסטיבלים חשובים כמו טומורולנד ו-EDC. גם הצמד ויני ויצ'י (Vini Vici) המצליח יגיע למסיבה בהאנגר 11. השניים זוכים להצלחה עצומה ברחבי העולם וידועים בזכות הלהיט “Hilight Tribe - Free Tibet” שכבר עבר את 30 מיליון הצפיות ביוטיוב.

כרטיסים למסיבת רייב סוכות בהאנגר 11 - אוקטובר 2017

מסיבת רייב סוכות 2017 תתקיים ביום שלישי ה-3 באוקטובר החל מהשעה 22:30. מחיר הכרטיסים יעמוד על 239 ש"ח אך מכירה מוקדמת שתימשך לכמה ימים בלבד מציעה כרטיס במחיר 199 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דאש ברלין במסיבת רייב סוכות 2017 בהאנגר 11 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דאש ברלין במסיבת רייב סוכות 2017 בהאנגר 11 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top