רשמי: בוי ג'ורג' וקאלצ'ר קלאב בישראל - נובמבר 2017

יום שלישי, 5 בספטמבר 2017

עכשיו זה סופי: להקת קאלצ'ר קלאב (מועדון תרבות) של בוי ג'ורג' תופיע בישראל בחודש נובמבר 2017 הקרוב בהיכל מנורה מבטחים. מה יהיו מחירי הכרטיסים? והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

בוי ג'ורג' וקאלצ'ר קלאב בישראל - נובמבר 2017
תמונה: Eva Rinaldi פליקר CC
עכשיו זה סופי ורשמי: לאחר פרסומים לא רשמיים ברשת, עתה זה רשמי. להקת קאלצ'ר קלאב ובוי ג'ורג', שיוצאים החל מחודש נובמבר הקרוב לסיבוב הופעות בינלאומי גדול, מוסיפה גם את ישראל לסיבוב ותגיע לכאן להופעה חד פעמית בחודש נובמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים.

להקת מועדון תרבות היא להקת פופ בריטית שהוקמה ע"י בוי ג'ורג' בתחילת שנות ה-80 וזכתה להצלחה גדולה מאוד ברחבי העולם. בין להיטיה הגדולים של הלהקה ניתן לציין את "Do You Really Want to Hurt Me" שהיה להיטה הגדול הראשון של הלהקה, "Time", "Church of the Poison Mind", "Karma Chameleon" ועוד להיטים רבים נוספים.


ב-1986 עקב סכסוכים בין החברים, התפרקה הלהקה וג'ורג' המשיך בקריירת סולו מצליחה. לקראת סוף שנות ה-90, התאחדה הלהקה ויצאה לסיבוב הופעות והצליחה אף להוציא את אלבומה החמישי "Don't Mind If I Do", אך ב-2002 התפרקה בשנית ולא חזרה לפעול עד לשנת 2014 בה הצליחה להתאחד שוב ולצאת לסיבוב הופעות בינלאומי שהבשיל רק ב-2016.

עתה חוזרת הלהקה לסיבוב הופעות עולמי חדש ורחב שייצא לדרך החל מחודש נובמבר 2017 הקרוב ויכלול הופעות באיסלנד, ארה"ב, ארגנטינה, צ'ילה, אוסטרליה ומדינות נוספות שטרם פורסמו.



כרטיסים להופעה של בוי ג'ורג' ולהקת מועדון תרבות בישראל - חורף 2017

ההופעה של קאלצ'ר קלאב ובוי ג'ורג' בישראל תתקיים ב-7 בנובמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 299 ל-699 בהתאם לסוג הכרטיס. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לעדכן מקרוב בכל התפתחות חדשה בנושא כאן בכתבה זו ובעמוד הפייסבוק הרשמי של האתר.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רשמי: בוי ג'ורג' וקאלצ'ר קלאב בישראל - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רשמי: בוי ג'ורג' וקאלצ'ר קלאב בישראל - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top