הזמר וויסין (Wisin) בישראל - אוקטובר 2017

יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

הזמר הלטיני המצליח וויסין (Wisin) יגיע לישראל להופעה אחת גדולה שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים בחודש אוקטובר 2017 הקרוב. מתי מתחילה מכירת הכרטיסים והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הזמר וויסין (Wisin) בישראל - אוקטובר 2017
תמונה: Diariocritico de Venezuela פליקר CC
עוד אמן לטיני גדול בדרך לישראל ב-2017: אחרי שורה של אמני ענק לטיניים שהופיעו בישראל במהלך השנה, גם הזמר המצליח וויסין (Wisin) יגיע לראשונה לישראל ויקיים כאן הופעה אחת בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש אוקטובר 2017.


וויסין הוא אחד מהשמות החמים ביותר במוסיקה הלטינית ובמוסיקת הפופ העולמית בכלל. להיטיו הגדולים כבשו את מצעדי המוסיקה בעולם ואת ההשמעות באינטרנט. וויסין, ששמו המלא הוא חואן לויאס מוררה לונה, היה מוכר בעיקר בזכות חלקו בצמד Wisin & Yandel שזכה להצלחה גדולה מאוד. ב-2004, החל וויסין את קריירת הסולו והצליח לייצר להיטים רבים שזכו להצלחה עצומה.

במהלך הקריירה הספיק וויסין לשתף פעולה עם צמרת האמנים והמפיקים בעולם כמו פיטבול, לני קרביץ, 50 סנט ועוד רבים. בין להיטיו הגדולים ביותר של וויסין אפשר לציין את הלהיט "Adrenalina" יחד עם ריקי מרטין וג'ניפר לופז, את "Nota de Amor" יחד עם קרלוס ויוס ודדי יאנקי וגם את הלהיט "Duele el Corazón" יחד עם אנריקה איגלסיאס.

וויסין בישראל 2017 - כרטיסים  

ההופעה של וויסין בישראל תתקיים ב-31 באוקטובר 2017 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 250 ל-550 ש"ח בהתאם למקומות הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים תיפתח ביום ראשון הקרוב (3/9) באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הזמר וויסין (Wisin) בישראל - אוקטובר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הזמר וויסין (Wisin) בישראל - אוקטובר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top