הראפר פיוצ'ר בישראל - אוקטובר 2017

יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

הראפר הידוע פיוצ'ר (Future) יגיע לישראל ויקיים הופעה אחת בגני התערוכה בתל אביב בחודש אוקטובר 2017. כמה עולים כרטיסים והיכן מזמינים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הראפר פיוצ'ר בישראל - אוקטובר 2017
תמונה: The Come Up Show פליקר CC
עוד הופעת חו"ל גדולה בדרך לישראל: הראפר המפורסם פיוצ'ר (Future) יגיע לישראל בחודש אוקטובר הקרוב ויקיים כאן הופעה אחת בגני התערוכה בתל אביב.

פיוצ'ר הוא אחד הראפרים המצליחים והנחשבים ביותר בעולם הראפ כיום וזוכה להצלחה רבה עם השמעות רבות ברשת ומקומות ראשונים במצעדי הבילבורד. פיוצ'ר (שמו המלא הוא נייוודיוס ד׳מון ווילבורן), החל את הקריירה עם ה-Dungeon Family שם זכה לחשיפה הגדולה הראשונה שלו. להיטו הראשון "Same Damn Time", זכה להצלחה גדולה, הציג לעולם המוסיקה את סגנונו הייחודי המשלב בין קול צרוד לביו אוטוטיון ופתח בגדול את הקריירה המצליחה שלו.


פיוצ'ר הוציא עד כה שישה אלבומי סולו מצליחים מאוד כאשר שני האחרונים זכו אף להצלחה מרובה והעניקו לו שיאים חדשים במצעדי הבילבורד בארה"ב. בין להיטיו הגדולים שלי ניתן לציין את "Buggatti" ,"Move That Dope" ו-"Fuck Up Some Commas" ועוד. כמו כן, במהלך הקריירה שלו הספיק פיוצ'ר לשתף פעולה עם אמנים גדולים רבים כגון ריהאנה, סנופ דוגי, דופלו וגם עם דרייק איתו הוציא את הלהיט המצליח "Jumpman".


כרטיסים לפיוצ'ר בישראל - אוקטובר 2017

ההופעה של פיוצ'ר בישראל תתקיים ב-25 באוקטובר 2017 בגני התערוכה בתל אביב. מחירי הכרטיסים עומדים על 254 ש"ח במכירה מוקדמת. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הראפר פיוצ'ר בישראל - אוקטובר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הראפר פיוצ'ר בישראל - אוקטובר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top