הקרקס הסיני המלכותי בישראל - סוכות 2017

יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

הקרקס הסיני המלכותי והידוע יגיע לראשונה לישראל ויקיים סדרת מופעים בחול המועד סוכות 2017 בהיכל מנורה בתל אביב ובחיפה. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הקרקס הסיני המלכותי המציג את אחד המופעים הווירטואוזים ביותר בעולם ונרכש ע"י דיסני, יגיע לראשונה גם לישראל ויופיע במהלך חול המועד סוכות בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ובהיכל רוממה בחיפה.


הקרקס, המונה אקרובטים ופעלולנים רבים וביניהם גם חברי להקת "סירק דו סוליי" לשעבר, יגיע לישראל במסגרת המופע החדש "The Mystery of China" המציג מופע אקלקטי המשלב בין סגנונות התרבות של סין העתיקה יחד עם סגנונות חדשים ומציג תרגילים וירטואוזים מרהיבים ומסוכנים לצד תפאורה מושקעת ומגוון תלבושות וצבעים.

הקרקס הסיני נחשב לאחד מהקרקסים הידועים והווירטואוזים ביותר בעולם כבר שנים רבות וזוכה להצלחה רבה ומופיע במדינות רבות ברחבי העולם. בישראל הוא יציג 10 מופעים בלבד.


כרטיסים לקרקס הסיני המלכותי בישראל - סוכות 2017

המופעים של הקרקס הסיני בישראל יתקיימו בין התאריכים 5 עד ה-7 באוקטובר 2017 בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר היכל נוקיה) ובין התאריכים 8 עד ה-10 באוקטובר 2017 בהיכל רוממה בחיפה. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-135 ש"ח. מכירת הכרטיסים להופעות בתל אביב מתבצעת באמצעות האתר הבא ולהופעות בחיפה באתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הקרקס הסיני המלכותי בישראל - סוכות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הקרקס הסיני המלכותי בישראל - סוכות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top