מופע גאלה מיוחד בירושלים לכבודה של הרקדנית נינה טימופייבה

יום ראשון, 16 ביולי 2017

מופע גאלה מיוחד לכבודה ולזכרה של הרקדנית המפורסמת של הבולשוי נינה טימופייבה יתקיים בירושלים בחודש ספטמבר 2017 הקרוב ויציג רשימה ארוכה של כוכבי בלט בינלאומיים שיגיעו במיוחד להופיע בישראל. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מופע גאלה מיוחד בירושלים לכבודה של הרקדנית נינה טימופייבה
מופע גאלה חגיגי ועטור כוכבים בינלאומיים מעולם הבלט יתקיים בבנייני האומה בירושלים בחודש ספטמבר הקרוב לזכרה ולכבודה של הרקדנית נינה טימופייבה ז"ל שהייתה הרקדנית הראשית של תיאטרון הבולשוי וייסדה את בית הספר לבלט בירושלים.

לרכישת כרטיסים למופע הגאלה עם כוכבי הבלט באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

אל המופע החד פעמי, יגיעו במיוחד לישראל מיטב כוכבי הבלט הבינלאומיים מרחבי העולם ויופיעו ליצירות מהבלט הקלאסי והנאו קלאסי וכן ליצירות חדשות שנכתבו במיוחד למופע זה. בין הכוכבים שיגיעו למופע: סבטלנה זחרובה, דניס רודקין, לוסיה לקרה ומרלון דינו, יוואן וסילייב, קריסטינה קרטובה, מריה איכבלד, רומן לזיק, מריאנה ריז'קינה ותימור אסקרובב.

בנוסף, תוצג במופע יצירה חדשה שנכתבה במיוחד לערב זה של היוצר איוון וסילייב המוקדש לזכרה של טימופייבה. יחד עם כוכבי הבלט הבינלאומיים, יופיעו גם רקדני להקת בית הספר לבלט ירושלים אותו ייסדה טימופייבה.

כרטיסים למופע גאלה לזכרה של נינה טימופייבה עם כוכבי הבלט הבינלאומיים 

המופע לזכרה של הרקדנית נינה טימופייבה יתקיים ב-4 בספטמבר 2017 בבנייני האומה בירושלים. מחיר הכרטיסים למופע נע בין 205 ל-355 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מופע גאלה מיוחד בירושלים לכבודה של הרקדנית נינה טימופייבה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מופע גאלה מיוחד בירושלים לכבודה של הרקדנית נינה טימופייבה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top