מה עושים עם ג'ני - כרטיסים מוזלים 2018

יום שלישי, 8 במאי 2018

ההצגה החדשה של הבימה "מה עושים עם ג'ני" בכיכובן של ליא קניג ודבורה קידר ממשיכה להציג הופעות גם במהלך 2018. מתי זה יקרה? כמה עולים כרטיסים? ואיפה תוכלו לקנות כרטיסים מוזלים? בכתבה הבאה.

מה עושים עם ג'ני - כרטיסים מוזלים 2018
ההצגה המצליחה "מה עושים עם ג'ני" של תיאטרון הבימה בכיכובן של השחקניות המנוסות ליא קניג ודבורה קידר, ממשיכה להציג הופעות גם במהלך 2018. זוהי הגרסה השלישית העברית למחזה הידוע של דונאלד ר ווילד בבימויו של הלל מיטלפונקט ובתרגומו של שמוליק לוי.

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה מה עושים עם ג'ני באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההצגה מספרת על ג'ני איטון בת ה-75 שהתאלמנה מבעלה לפני כשנה. במקום לשייט בבטחה אל מחוזות הזקנה המהוגנים והעגמומיים, כפי שמצפות ממנה בנותיה, היא פוצחת במפתיע בחיים חדשים סוערים: היא מציירת עירום, מתיידדת עם נגני מוסיקה "מתקדמת", מתמכרת לשמפניה ומכניסה לביתה מאהב חדש.


גיסתה של ג'ני, אודורה ההיפוכונדרית, מנסה להבין את פשר השינוי שעבר עליה, בנותיה החרדות מנסות להשיבה אל תלם הזקנה המקובל, אך ג'ני בשלה: נלחמת על זכותה לחגוג את החיים יום יום ומחדש כמי שכל חייה לפניה.

מלבד קניג וקידר, משתתפים בהצגה גם: מאיה מעוז, ריקי בליך, רוי מילר, אמנון וולף, דורון עמית, שחר רז ובן פריד.

כרטיסים להצגה "מה עושים עם ג'ני" - 2018

ההצגה "מה עושים עם ג'ני" תציג הופעות במהלך הקיץ הקרוב בתיאטרון הבימה באולם רובינא. מחירי הכרטיסים להצגה בקופת הבימה מתחילים ב-144 ש"ח ועולים בהתאם למיקום הישיבה באולם. ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-86 ש"ח באמצעות האתר הבא.
 

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מה עושים עם ג'ני - כרטיסים מוזלים 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מה עושים עם ג'ני - כרטיסים מוזלים 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top