פולישוק - ההצגה: כרטיסים מוזלים 2018

יום ראשון, 3 בדצמבר 2017

סדרת הטלוויזיה המצליחה "פולישוק" זוכה לגרסה חדשה להצגה בתיאטרון בית ליסין ותציג על הבמה את ששון גבאי, חנה אזולאי הספרי, גיא לואל ושאר הצוות המקורי. איפה תמצאו כרטיסים מוזלים? כל הפרטים, בכתבה הבאה. 

פולישוק - ההצגה: כרטיסים מוזלים 2018
תיאטרון בית ליסין יעלה בסוף חודש מאי 2017 עיבוד חדש לסדרת הטלוויזיה המצליחה "פולישוק" שנכתבה ובוימה ע"י שמואל הספרי ותציג את הצוות המקורי של הסדרה הכולל את ששון גבאי, חנה אזולאי הספרי, גיא לואל, שיר גדני, דנה סמו, יקיר שוקרון ועוד.

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה "פולישוק" באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההצגה תציג עלילה חדשה בקורותיו של פולישוק: רובי פולישוק (ששון גבאי), שר התח"ת (תיירות, חוץ, תרבות), מתמנה במפתיע לממלא מקום ראש הממשלה, המתאשפז לניתוח חשאי. שעה מתחילת המינוי הוא מוכר בטעות לסינים נכס אסטרטגי ענק של מדינת ישראל לדורותיה ומסתבך בצרה גדולה.

צוות משרדו – הר"לשית סולי ברזל (חנה אזולאי-הספרי), הדוברת תקומה שהרבני (שירי גדני) ומזכירתו הצייצנית ויקי (דנה סמו) יעשו הכל כדי לחלץ את פולישוק מהצרה (ולהשקיע אותו בצרות אחרות). קוזו אביטל (גיא לואל), מזכיר הממשלה השטני, יעשה הכל כדי להשליך את פולישוק לפח האשפה של ההיסטוריה מהר כל שניתן. את ההצגה כתב וביים שמואל הספרי.

כרטיסים מוזלים להצגה פולישוק - 2017/2018

ההצגה פולישוק תציג הופעות במהלך החודשים הקרובים בבית החייל בת"א, בהיכל התרבות בפתח תקווה ובתיאטרון חולון. מחיר הכרטיסים בקופת בית ליסין עומד על 220 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-76 ש"ח באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פולישוק - ההצגה: כרטיסים מוזלים 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פולישוק - ההצגה: כרטיסים מוזלים 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top