המקהלה הממלכתית של רוסיה מגיעה לישראל - יוני 2017

יום שלישי, 30 במאי 2017

המקהלה הממלכתית של רוסיה ע"ש אלכסנדר סבשניקוב תגיע לראשונה להופעה בישראל בחודש יוני 2017 הקרוב במסגרת היום הבינלאומי של רוסיה ותופיע בבנייני האומה בירושלים. כמה יעלו הכרטיסים והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

המקהלה הממלכתית של רוסיה מגיעה לישראל - יוני 2017
במסגרת היום הבינלאומי של רוסיה המתקיים מזה שלוש שנים בערים רבות בעולם, יתקיים בחודש יוני הקרוב קונצרט חגיגי בבנייני האומה בירושלים ובו תופיע לראשונה בישראל המקהלה הממלכתית של רוסיה ע"ש אלכסנדר סבשניקוב בכיכובו של הסולן הידוע של תיאטרון המרינסקי יורי לפטב.

לרכישת כרטיסים להופעה של המקהלה הממלכתית הרוסית בישראל באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

בקונצרט תציג הלהקה עיבודים מיוחדים ויצירות המשלבות בין המורשת היהודית למורשת הסלאבית עם יצירות ידועות של המלחינים סרגי רחמנינוב, ניקולאי מיאסקובסקי, מודסט מוסורגסקי, אנטון רובינשטיין, מוריס ראוול, ניקולאי רימסקי קורסקוב, איוון פרוטופופוב, יורי שפורין, מיכאל גלינקה, אלכסנדר פליארקובסקי ועוד.

המקהלה הוקמה כבר ב-1936 ונחשבת לאחת המקהלות הטובות בעולם. הסולן יורי לפטב שיופיע אף הוא בקונצרט נחשב לאחד הכוכבים בעולם המוסיקה הקלאסית והספיק להופיע עם התזמורות המובילות ביותר באולמות החשובים ביותר בעולם.

כרטיסים להופעה של המקהלה הממלכתית של רוסיה בישראל - יוני 2017

הקונצרט של המקהלה הממלכתית הרוסית בישראל יתקיים ב-12 ביוני 2017 בבנייני האומה בירושלים. מחיר הכרטיסים נע בין 79 ל-149 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המקהלה הממלכתית של רוסיה מגיעה לישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המקהלה הממלכתית של רוסיה מגיעה לישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top