"תמונתו של דוריאן גריי" של אוסקר ויילד מגיע להבימה

יום שבת, 15 באפריל 2017

תיאטרון הבימה יעלה בקרוב את ההצגה "תמונתו של דוריאן גריי" של המחזאי הידוע אוסקר ויילד בגרסה הכוללת את השחקנים יחזקאל לזרוב שגם ביים, אקי אבני, גיל פרנק ועוד.

ההצגה "תמונתו של דוריאן גריי" המבוסס על רומן ידוע ביותר מאת אוסקר ויילד תעלה בתיאטרון הבימה בחודשים הקרובים כשהשחקן יחזקאל לזרוב שמשתתף כשחקן בהצגה, אחראי גם על הבימוי, העיבוד ואף על עיצוב התפאורה.

המחזה מבוסס על רומן מאת אוסקר ויילד שיצא ב-1980 וזכה בתחילה לביקורות שליליות ביותר אך במרוצת הזמן, הפך הספר ליצירה קלאסית ואחת הידועות והחשובות של ווילד. הרומן הציג באמצעות גיבור הספר דוריאן, ביקורת חברתית נוקבת על צעיר המוכר את נשמתו תמורת יופי נצחי ונחשב לאחד ממייצגיה של התנועה האסתטית.

יחד עם לזרוב, ייקחו חלק בהצגה שתעלה בהבימה בחודשים הקרובים גם השחקנים והשחקניות אקי אבני, גיל פרנק, רות לנדאו, ליאת אקטע, דניאל סבג, שחר רז, ניל משען, רוברטו פולק, שמעון כהן ואליעד סודאי.

כרטיסים להצגה "תמונתו של דוריאן גריי" - מאי 2017

ההצגה "תמונתו של דוריאן גריי" תעלה לבימות בתיאטרון הבימה החל מחודש מאי 2017. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-220 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "תמונתו של דוריאן גריי" של אוסקר ויילד מגיע להבימה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "תמונתו של דוריאן גריי" של אוסקר ויילד מגיע להבימה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top