ארמין ואן ביורן חוזר לישראל ביוני 2017

יום שלישי, 25 באפריל 2017

לאחר כשנה בלבד מאז הופיע כאן, הדי ג'יי המצליח ארמין ואן ביורן (Armin van Buuren) יחזור שוב לישראל בחודש יוני 2017 הקרוב להופעה חד פעמית בגני התערוכה בתל אביב במסגרת אירועי "לילה לבן". כמה יעלה כרטיס?

רק שנה עברה מאז הופיע כאן ארמין ואן ביורן בהיכל ארנה בירושלים והפעם תורה של העיר תל אביב ואירועי "לילה לבן" לארח את אחד האמנים המצליחים ביותר בעולם בתעשיית המוסיקה האלקטרונית במופע שייערך בגני התערוכה תל אביב בחודש יוני 2017 הקרוב. יחד איתו יופיעו גם הרכב הטראנס Vini Vici והדיג'יים ההולנדים Sunnery James & Ryan Marciano.


ארמין ואן ביורן הוא אחד מהשמות החמים ביותר בתעשיית המוסיקה האלקטרונית עם קריירה גדולה ומרשימה הכוללת דירוגים וזכיות רבות במצעדים. לואן ביורן 6 אלבומי אולפן שהספיק להוציא החל משנת 2003 ועד היום ומזה שנים רבות מפעיל תוכנית רדיו מצליחה עם מיליוני מאזינים מרחבי העולם. ואן ביורן הוא אמן קבוע בפסטיבלים הגדולים בעולם כמו טומורולנד ואחרים.

ואן ביורן כבר הספיק להופיע בישראל מספר פעמים ומחזיק קהל מעריצים גדול מאוד בישראל שבוודאי ישמחו לגלות שהתקליטן ההולנדי בדרך לכאן בסוף הקיץ הקרוב.

כרטיסים לארמין ואן ביורן בישראל - יוני 2017

ההופעה של ארמין ואן ביורן בישראל תתקיים ב-29 ביוני 2017 בגני התערוכה תל אביב. מחיר הכרטיסים להופעה עומד על 220 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ארמין ואן ביורן חוזר לישראל ביוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ארמין ואן ביורן חוזר לישראל ביוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top