רייאן לואיס ומאקלמור והזמרת LP בישראל - יולי 2017

יום חמישי, 16 במרץ 2017

צמד אמני ההיפ הופ המצליחים מאקלמור ורייאן לואיס יגיעו לישראל בחודש יולי 2017 הקרוב במסגרת פסטיבל "פלייליסט" שיתקיים בלייב פארק בראשון לציון ויארח גם את הזמרת האמריקאית LP. כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם הפרטים.

עוד הופעת חו"ל מעניינת מאוד מגיעה לישראל בקיץ 2017 והפעם אלו הם כוכבי ההיפ הופ מאקלמור ורייאן לואיס (Macklemore & Ryan Lewis) והזמרת LP שיופיעו כאן בפסטיבל "פלייליסט" שיתקיים בלייב פארק בראשון לציון ביולי הקרוב. גם נתן גושן וקוקי לבנה ייקחו חלק בפסטיבל.


צמד הכוכבים מאקלמור ולואיס הם שני שמות חמים מאוד בתעשיית ההיפ הופ העולמית עם להיטי ענק שכבשו את המצעדים ואת כמויות הצפיות ביוטיוב כגון "Thrift Shop", "Can't Hold Us" או "Same Love" אותו ביצעו יחד עם מדונה בטקס פרסי הגראמי. השניים עובדים על אלבום שני חדש ממנו כבר שיחררו כמה סינגלים שזכו להצלחה רבה.

גם הזמרת לורה פרגוליצי הידועה LP האמריקאית נחשבת לאחת המצליחות בתעשיית הפופ העולמית. היא אחראית לכמה להיטים גדולים בשנים האחרונות ובראשם השיר "Lost On You" שזכה להצלחה עצומה. במהלך הקריירה גם כתבה להיטים לזמרות פופ מובילים כמו ריהאנה, כריסטינה אגילרה ושר. את הפסטיבל ייפתחו התקליטנית דלית רצ'יסטר, נתן גושן וקוקי לבנה.


כרטיסים לפסטיבל "פלייליסט" - יולי 2017

הפסטיבל יתקיים ב-18 ביולי 2017 בלייב פארק ראשון לציון. מחירי הכרטיסים נעים בין 249 ל-349 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רייאן לואיס ומאקלמור והזמרת LP בישראל - יולי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רייאן לואיס ומאקלמור והזמרת LP בישראל - יולי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top