פאטבוי סלים בישראל - מרץ 2017

יום חמישי, 19 בינואר 2017

אמן המוסיקה האלקטרונית והדי-ג'יי פאטבוי סלים (Fatboy Slim) יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים בהאנגר 11 בתל אביב בחודש מרץ 2017 הקרוב. כמה יעלה לכם כרטיס? והיכן מזמינים?

פאטבוי סלים בישראל - מרץ 2017
תמונה: Focka פליקר CC
מבול של הופעות חו"ל בישראל: דיג'יי הארדוול תיכף יופיע כאן וגם ז'אן מישל ז'אר יגיע להופעה במצדה והיום אנו מתבשרים על הגעתו של הדיג'יי והמוזיקאי המוביל פאטבוי סלים (שמו האמיתי הוא נורמן קוק) שיקיים כאן הופעה אחת בהאנגר 11 בת"א במרץ 2017.

לרכישת כרטיסים להופעה של פאטבוי סלים בישראל באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

פאטבוי סלים הוא אחד מותיקי המוסיקה האלקטרונית ונחשב לאחד מחלוציה. את הקריירה הוא החל עם הצטרפותו ללהקת האינדי רוק "The Housemartins" בשנות ה-80 ומיד לאחר מכן פתח בקריירת סולו שזכתה להצלחה מהירה ולהקמת הרכבים מצליחים שסיפקו להיטים רבים.

במהלך שנות ה-90 הוציא סלים כמה אלבומי סולו מוצלחים ביותר שהקנו לו הצלחה גדולה ובינלאומית הכוללת שיתופי פעולה עם האמנים המובילים ביותר במוסיקה העולמית. בין הלהיטים הגדולים שלו ניתן לציין את "Right Here, Right Now", "Rockafeller Skank"" או את "Praise You".

כרטיסים לפאטבוי סלים בישראל - מרץ 2017

ההופעה של פאטבוי סלים בישראל תתקיים ב-12 במרץ 2017 במועדון האנגר 11 בת"א. מחירי הכרטיסים נעים בין 249 ל-429 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים להופעה באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פאטבוי סלים בישראל - מרץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פאטבוי סלים בישראל - מרץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top