ז'אן מישל ז'אר בישראל - אפריל 2017

יום שני, 16 בינואר 2017

חלוץ המוסיקה האלקטרונית ז'אן מישל ז'אר יגיע לישראל להופעה חד פעמית שתתקיים במצדה בחודש אפריל 2017 במטרה להעלאת המודעות למצבו של ים המלח. כמה יעלה כרטיס? והיכן קונים? 

ז'אן מישל ז'אר בישראל - אפריל 2017
המוסיקאי והאמן ז'אן מישל ז'אר (Jean-Michel Jarre) הנחשב לאחד מחלוצי המוסיקה האלקטרונית, יגיע לישראל בקרוב להופעה גדולה וחד פעמית שתתקיים במצדה בחודש אפריל 2017.

ז'אר בן ה-67, הוא אחד מחלוצי המוזיקה האלקטרונית ואחד מאמני הז'אנר המצליחים ביותר בעולם. הופעותיו מושכות אליהן מאות אלפי ולעיתים גם מיליוני מעריצים. כך למשל באחת מהופעותיו במוסקבה, הופיע ז'אר בפני לא פחות מ-3.5 מיליון איש.

ז'אר החל את הקריירה המוסיקלית בתחילת שנות ה-60 והחל לחקור את עולם הצלילים האלקטרונים אך רק ב-1976 זכה לחשיפה והצלחה בינלאומית כאשר הוציא את אלבומו "Oxygène" ושנתיים לאחר מכן את אלבומו המצליח "Equinoxe" בהם הציג סאונד וסגנון חדש שטרם נשמע לפניו. שנה לאחר מכן קיים הופעת ענק בכיכר קונקורד בפריז שמשכה אליה מיליון צופים ואף הפכה לשיא גינס.


במהלך השנים המשיך ז'אר להוציא עשרות אלבומי אולפן מצליחים ולקיים עשרות מופעי ענק אל מול מיליוני צופים בלונדון, פריז, מוסקבה, יוסטון ועוד ערים רבות ברחבי העולם. ז'אר ידוע בבחירת לוקיישנים ייחודיים להופעותיו וכך למשל הופיע בעבר במגדל אייפל, בפירמידות במצרים ובתחנת החלל ביוסטון. גם ההופעה שתתקיים במצדה צפויה להיות מושקעת ביותר והיא תחולק למתחמים שונים ותציג במה מיוחדת עם אפקטים בטכנולוגיות שונות.

כרטיסים לז'אן מישל ז'אר בישראל - אפריל 2017

ההופעה של ז'אן מישל ז'אר בישראל תתקיים ב-6 באפריל 2017 במצדה. המתחם יחולק לחמישה איזורים שונים המתומחרים בנפרד. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-490 ש"ח ויגיעו עד ל-3000 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


תמונה: Matt פליקר CC

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ז'אן מישל ז'אר בישראל - אפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ז'אן מישל ז'אר בישראל - אפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top