תערוכת הבובות: "דולס ארט 3" במוזיאון יפו העתיקה 2017

יום חמישי, 12 בינואר 2017

מוזיאון יפו העתיקה יקיים זו השנה השלישית את התערוכה השנתית "דולס ארט" המוקדשת לתחומי אמנות הבובה ופיסול פיגורטיבי, בשיתוף אמנים מישראל ומהעולם. התערוכה תפתח ב-13 בינואר ותימשך עד לחודש מרץ 2017. איפה קונים כרטיסים?


תערוכת הבובות "דולס ארט" תיפתח השנה בפעם השלישית במוזיאון יפו העתיקה ותציג מגוון עבודות של אמנים מתחומי אמנות פלסטית המשלבים חומרים מגוונים דוגמת נייר, עץ, פורצלן, שעווה, שילוב חפצים - "רדי מייד" ועוד.

לרכישת כרטיסים לתערוכת דולס ארט באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

התערוכה יוצרת חיבור יוצא דופן בין עולם המבוגרים ועולם הילדים כאחד, ומשלבת מעת לעת פרוייקטים מיוחדים. השנה לדוגמא: חשיפת יצירותיהם של אמני בית 9 מחיפה העוסקים בפיסול וגילוף בעץ. העבודה בעץ מבוססת על סגנון פראג - גישה מסורתית שנוגעת לתהליך העבודה כולו, מהרעיון דרך השרטוט הטכני ועד הגילוף בעץ. העבודה היא ברובה ידנית עם שימוש מינימלי בכלים חשמליים. רוב העבודה נעשית עם עץ שמיובא מפראג, עץ תרזה – Linden.

בנוסף, יתארח פרוייקט מטריושקות חוצה מדינות המשלב אמנים מרחבי העולם (ארגנטינה, ספרד, איטליה, רוסיה, אנגליה, בלגיה, צרפת, גרמניה, פולין, ונצואלה, ישראל ועוד). את פרויקט 'בבושקה שואו' יזם אמן הרחוב הישראלי, MAS 972. המשותף לכולם היא פלטפורמת הבובה הרוסית "מטריושקה" בפורמט עץ שאותה קיבלו האמנים, כל אמן מעניק לה את פרשנותו האמנותית המשקפת את הסגנון והשפה אמנותית הייחודית שלו. מדובר בפרויקט מתמשך שאליו ממשיכים כל הזמן להצטרף אמנים חדשים.

לתערוכת "דולס ארט" במוזיאון יפו העתיקה נוצרה מסורת שנתית. לדבריה של אוצרת התערוכה, לימור מרגוליס: "אני מוצאת חשיבות רבה בהמשך קידום וחשיפת סצנת אמנות הבובה בישראל, מדובר בתערוכה עם ערכים תרבותיים-חברתיים, המאפשרת קפיצה קטנה לחו"ל, אל תרבויות אירופאיות בעיקר".

כרטיסים לתערוכת "דולס ארט 3": ינואר - מרץ 2017

התערוכה תיפתח ב-13 בינואר ותימשך עד ל-25 במרץ 2017. מחירי הכרטיסים לתערוכה הם 35 ש"ח למבוגר ו-30 ש"ח לילד. ניתן לרכוש כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכת הבובות: "דולס ארט 3" במוזיאון יפו העתיקה 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכת הבובות: "דולס ארט 3" במוזיאון יפו העתיקה 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top