ספיריט אוף דה דאנס ומיומנה - כרטיסים ולוח הופעות 2017

יום שלישי, 24 בינואר 2017

להקת המחול האירי המפורסמת "ספיריט אוף דה דאנס" חוברת ללהקת מיומנה הישראלית למופע משותף שירוץ בערים רבות ברחבי הארץ במהלך החודשים פברואר ומרץ 2017. איפה זה יקרה? וכמה עולים כרטיסים? בכתבה הבאה.

ספיריט אוף דה דאנס ומיומנה - כרטיסים ולוח הופעות 2017
להקת המחול "ספיריט אוף דה דאנס" (Spirit Of The Dance) הנחשבת לאחת מלהקות המחול האירי המפורסמות ביותר בעולם משתפת פעולה עם להקת המחול/קצב מיומנה לסיבוב הופעות בינלאומי מושקע במיוחד שייקרא "Together" וייפתח כאן בישראל במהלך החודשים פברואר ומרץ 2017 ברחבי הארץ.

לרכישת כרטיסים להופעות של מיומנה וספיריט אוף דה דאנס בירושלים באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המופע ישלב בין שני הסגנונות של הלהקות ויציג דיאלוג בין עולמות שונים ותרבויות שונות ויבוסס על כוריאוגרפיה אנרגטית במיוחד. המופע ייצא בסיבוב הופעות בינלאומי שייפתח בישראל וימשיך מכאן למקומות נוספים ברחבי העולם.

להקת ספיריט אוף דה דאנס מציגה את אחד המופעים המוכרים והמפורסמים ביותר בעולם המחול האירי ויחד עם המתחרה הגדולה שלה "לורד אוף דה דאנס", מובילה את סצינת המחול האירי ברחבי העולם כאשר למעלה מ-30 מיליון איש כבר צפו במופעים שלה. הלהקה כבר הופיעה בארץ מספר פעמים רב והחורף הקרוב כאמור, היא שוב תחזור לכאן, הפעם יחד עם להקת מיומנה הישראלית.

כרטיסים לספיריט אוף דה דאנס ומיומנה - פברואר מרץ 2017

המופעים של מיומנה וספיריט אוף דה דאנס בישראל יתקיימו החל מה-6 בפברואר ועד ה-4 במרץ 2017 בערים לוד, פ"ת, ראשון לציון, באר שבע, גן שמואל, הרצליה, קרית גת, כפר סבא, אשקלון, רחובות, חיפה, ת"א, רמלה, אשדוד, רמת השרון, כפר בלום, כרמיאל, נתניה, ירושלים, גבעת ברנר ומודיעין.

מחירי הכרטיסים עומד על 204 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים להופעות בירושלים באמצעות האתר הבא ולשאר ההופעות באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ספיריט אוף דה דאנס ומיומנה - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ספיריט אוף דה דאנס ומיומנה - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top