סלין דיון בישראל - קיץ 2017

יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

לפי פרסומים לא רשמיים ברשת הזמרת סלין דיון (Celine Dion) עשויה להופיע בישראל בקיץ 2017. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

סלין דיון בישראל - קיץ 2017
  
חרושת השמועות לא עוצרת: שמועות על הופעה של מטאליקה ואפילו קולדפליי בישראל כבר דווחו בעיתונות, והפעם על פי דיווח לא רשמי באתר ynet, הזמרת הענקית סלין דיון (Celine Dion) נמצאת במגעים מתקדמים עם מפיקים ישראליים להופעה אחת בישראל שתתקיים בקיץ 2017.

סלין דיון הקנדית בת ה-48 היא אחת הזמרות המצליחות והעשירות ביותר בעולם עם קריירה מרשימה ביותר הכוללת עשרות אלבומים מצליחים ביותר ולהיטי ענק שנמכרו במעל 200 מיליון עותקים במהלך השנים. דיון החלה את הקריירה בגיל צעיר אך פריצתה הבינלאומית עשתה עם השתתפותה בפסקול הסרט היפה והחיה בשנת 1992.


דיון שחררה במהלך הקריירה שלה להיטי ענק רבים כגון "All By Myself", "It's all coming back" וכמובן הביצוע המפורסם שלה בפסקול הסרט טיטניק לשיר "My Heart Will Go On". בשנה שעברה חוותה משבר אישי גדול כאשר בעלה ואחיה נפטרו במרווח של יומיים בלבד.

כרטיסים לסלין דיון בישראל - קיץ 2017

כאמור, הידיעות על ההופעה של סלין דיון בישראל אינם רשמיים ונכון לעכשיו מדובר בשמועות בלבד. על פי הדיווח, דיון קיבלה מספר הצעות ממפיקים ישראליים וכרגע מדובר בסכומים גדולים של כמה מיליוני דולרים. אם תיסגר ההופעה, זה כנראה יקרה בקיץ 2017 הקרוב.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח כאן ובדף הפייסבוק של האתר בכל התפתחות חדשה בנושא (למי שלוחץ על "אהבתי").

תמונה: Tobie le Yéti פליקר CC

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סלין דיון בישראל - קיץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סלין דיון בישראל - קיץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top