נטלי אימברוליה בישראל במרץ 2017 - כמה יעלה כרטיס?

יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

לאחר שהופעתה בקיץ בוטלה, הזמרת נטלי אימברוליה תגיע לבסוף לישראל להופעה בחודש מרץ 2017 ותופיע בהיכל התרבות בתל אביב. כמה יעלה כרטיס? והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

נטלי איברוליה בישראל במרץ 2017 - כמה יעלה כרטיס?
    
בסוף היא מגיעה: הזמרת נטלי אימברוליה (Natalie Imbruglia) שהייתה אמורה להופיע כאן בקיץ האחרון וביטלה את הופעתה, קבעה תאריך חדש להופעה בישראל ותגיע לכאן בחודש מרץ 2017 הקרוב להופעה אחת בהיכל התרבות בתל אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה של נטלי אימברוליה בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

אימברוליה הייתה אחת מכוכבות מוסיקת הפופ הלוהטות ביותר בשנות ה-90 והייתה ידועה בעיקר בזכות הלהיט שלה "Torn". אלבומה "Left of the Middle" שהכיל את השיר נמכר ב-7 מיליון עותקים והיה לאחר המצליחים ביותר לתקופתו.

אימברוליה החלה את דרכה דווקא כשחקנית באופרת הסבון האוסטרלית הידועה "שכנים" בהיותה בת 16. ב-1997 לאחר שעברה ללונדון, שיחררה את הסינגל Torn שהפך אותה לכוכבת בינלאומית בין לילה. מאז הוציאה עוד 4 אלבומי אולפן כאשר האחרון שבהם "Male" יצא ב-2015 לאחר הפסקה של כמה שנים. שאר אלבומיה זכו להצלחה פחותה מאלבומה הראשון אך מכרו יחד בכמעל 10 מיליון עותקים וכללו להיטים כמו "Wrong Impression" או "Big Mistake".

במהלך הקריירה הספיקה אימברוליה גם להשתתף בתור שופטת ב-X פקטור האוסטרלית ולהשתתף בכמה סרטים בתפקידים משניים וראשיים. בהופעה שלה בישראל צפויה אימברוליה לבצע את מיטב להיטיה מהאלבומים הראשונים לצד שירים מהאלבום האחרון.

כרטיסים לנטלי אימברוליה בישראל - מרץ 2017

ההופעה של נטלי אימברוליה בישראל תתקיים ב-1 במרץ 2017 בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-204 ש"ח ויגיעו עד ל-484 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



תמונה:

תמונה: ויקיפדיה (CC BY-SA 3.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: נטלי אימברוליה בישראל במרץ 2017 - כמה יעלה כרטיס? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: נטלי אימברוליה בישראל במרץ 2017 - כמה יעלה כרטיס? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top