סופיה לורן בישראל - נובמבר 2016

יום שישי, 2 בספטמבר 2016

השחקנית האגדית סופיה לורן (Sophia Loren) תגיע לישראל להופעה מיוחדת וחד פעמית בהיכל התרבות בתל אביב במסגרתה תחשוף את חייה ואת פועלה. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-305 ש"ח. איפה מזמינים כרטיסים?

   
שחקנית הקולנוע האיטלקית האגדית סופיה לורן תגיע להופעה מיוחדת בישראל שתיקרא "סופיה לורן - סיפור חיי" ותתקיים בהיכל התרבות בתל אביב בחודש נובמבר 2016 הקרוב.

בהופעה, תחשוף השחקנית באמצעות ראיון חי על הבמה אותו ינהל מגיש תוכנית הטלוויזיה האמריקאית "Entertainment Tonight" ביל האריס ובאמצעותו תשתף לורן עם הקהל את חייה ופועלה המקצועי הכולל שנים רבות של קריירה ענפה.

לורן בת ה-81 היא אחת משחקניות הקולנוע המפורסמות בהיסטוריה עם קריירה ארוכת שנים הכוללת בין היתר זכייה באוסקר עבור השתתפותה בסרט "Two Women" וכן זכייה באוסקר כבוד על תרומתה לעולם הקולנוע. לורן שנולדה ברומא, השתתפה בסרטים רבים ומצליחים בהוליווד ובתעשיית הסרטים האיטקית וכיכבה לצד השמות הגדולים ביותר באותם זמנים כגון קלארק גייבל, פול ניומן, גרגורי פק ורבים נוספים.

בין הסרטים המפורסמים שלורן כיכבה בהם ניתן לציין את  "הרוזנת מהונג קונג", "ערבסק", "המיליונרים", "אל סיד" וגם הסרט המצליח "יהודית" המספר על תחילת הקמתה של מדינת ישראל במסגרתו אף צילמה בארץ לצד שחקנים ישראלים.

ההופעה של לורן תחולק לשני חלקים כאשר בחלקו הראשון תקיים ראיון לייב בו תספר על חייה ופועלה ובחלקו השני תענה לשאלות הקהל. המופע ילווה גם בקטעים מסרטיה הרבים בהם השתתפה.

כרטיסים להופעה של סופיה לורן בישראל - נובמבר 2016

ההופעה של סופיה לורן בישראל תתקיים בהיכל התרבות בתל אביב ב-25 בנובמבר 2016. מחירי הכרטיסים ינועו בין 305 ל-1455 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סופיה לורן בישראל - נובמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סופיה לורן בישראל - נובמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top