הרביעייה הקאמרית Salut Salon מגיעה לישראל - אפריל 2017

יום שני, 19 בספטמבר 2016

הרביעייה הקאמרית הנשית המצליחה מגרמניה Salut Salon תגיע לישראל בחודש אפריל 2017 ותקיים כאן 4 הופעות בת"א, ירושלים חיפה ואשדוד. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

רביעיית הקאמרי הנשית Salut Salon המצליחה מגרמניה תגיע לישראל בחודש אפריל 2017 ותציג 4 הופעות ברחבי הארץ באשדוד, ירושלים, חיפה ותל אביב.


רביעיית Salut Salon המורכבת מארבע נשים (2 כנריות, צ'לנית ופסנתרנית), נחשבת לאחת הרביעיות המצליחות והמעניינות ביותר בעולם המוסיקה הקלאסית כשהן מציגות קו מוסיקלי מודרני ומרענן בביצועים מוקפדים.

הרביעייה הוקמה ב-1980 ומאז מופיעה באופן קבוע ברחבי העולם וזוכהלהצלחה רבה. הרפרטואר של הרביעייה כולל יצירות קלאסיות מוכרות לצד שירי עם, פסקולים מפורסמים וקטעים מסגנונות מוסיקה נוספים כגון פופ, טנגו ועוד.

כרטיסים להופעות של רביעיית Salut Salon בישראל - אפריל 2017

ההופעות של רביעיית Salut Salon בישראל יתקיימו בין התאריכים 19-22 באפריל 2017 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב, אודיטוריום חיפה, תיאטרון ירושלים ובמשכן לאומנויות הבמה באשדוד.

פרטים על מכירת הכרטיסים ועל מחירים עדיין לא פורסמו וצפויים להתפרסם בהמשך. נמשיך לעדכן כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר בכל ידיעה חדשה בנושא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הרביעייה הקאמרית Salut Salon מגיעה לישראל - אפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הרביעייה הקאמרית Salut Salon מגיעה לישראל - אפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top