בוני טיילור בישראל - פברואר 2017

יום חמישי, 5 בינואר 2017

הזמרת הבריטית בוני טיילור (Bonnie Tyler) תגיע לישראל בחודש פברואר 2017 ותופיע בהיכל התרבות ובהאנגר 11 בתל אביב. איפה קונים כרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

בוני טיילור בישראל  - פברואר 2017

גל הופעות החו"ל של חורף 2017 נפתח רשמית: זמרת הרוק הבריטית הידועה בוני טיילור (Bonnie Tyler) תגיע לישראל להופעה שתתקיים בתל אביב בחודש פברואר 2017 הקרוב.

לרכישת כרטיסים להופעה של בוני טיילר בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

טיילור בת ה-65 שידועה בזכות קולה הצרוד והמחוספס אחראית על להיטים רבים ומוכרים שזכו להצלחה רבה ברחבי העולם. בין להיטיה המוכרים: "Holding out for a Hero", השיר "Lost in France", הלהיט "It's a Heartache" וכמובן הלהיט המוכר שלה "Total Eclipse of the Heart".

טיילור זכתה להכרה הגדולה הראשונה שלה ב-1976 עם הלהיט "Lost in France" שהגיע לרשימת עשרת הלהיטים הגדולים במצעדי המכירות. באותו הזמן נאלצה טיילור לעבור ניתוח במיתרי הקול שגרם לקולה בסופו של דבר להפוך לצרוד - עובדה שהפכה את קולה לסימן היכר בשיריה.

  
במהלך הקריירה הארוכה שלה הספיקה טיילור להוציא 16 אלבומי אולפן שכללו להיטים רבים ומצליחים ולזכות בהערכה רבה כולל בין היתר, זכתה טיילור גם שתי זכיות בפרס הגראמי באמצע שנות ה-80. אלבומה האחרון "Rocks and Honey" יצא ב-2013 ומאז עדיין לא הוציאה אלבום חדש.

כרטיסים לבוני טיילור בישראל - פברואר 2017

ההופעה של בוני טיילור בישראל תתקיים ב-6 בפברואר 2017 במועדון האנגר 11 בתל אביב וב-7 בפברואר 2017 בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 304 ל-504 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים אונליין להופעה באמצעות האתר הבא.

תמונה: Florian Stangl פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בוני טיילור בישראל - פברואר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בוני טיילור בישראל - פברואר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top