מייג'ור לייזר בישראל - ספטמבר 2016

יום שלישי, 28 ביוני 2016

ההרכב האלקטרוני המפורסם מייג'ור לייזר (Major Lazer) יגיע לישראל בחודש ספטמבר 2016 הקרוב ויציג הופעה אחת באמפי לייב פארק בראשון לציון. כמה יעלו כרטיסים והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מייג'ור לייזר בישראל - ספטמבר 2016
   
רכבת הופעות חו"ל לישראל בקיץ 2016 אינה עוצרת: הבוקר אנו מתבשרים על הגעתם של ההרכב מייג'ור לייזר (Major Lazer) שיגיעו לישראל בספטמבר הקרוב ויופיעו באמפי לייב פארק בראשון לציון.

ההרכב מייג'ור לייזר הידוע בעיקר בזכות הלהיט המפורסם "Lean On" הוא אחד מהרכבי המוסיקה האלקטרונית המצליח ביותר בעולם בשנים האחרונות ויגיע לכאן במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלהם "Peace Is The Mission" שיתקיים בקיץ הקרוב באירופה ובארצות הברית.

ההרכב הוקם לפני כחמש שנים בלבד ע"י המפיקים דיפלו וסוויץ' אך זכה להצלחה מטאורית בעולם המוסיקה האלקטרונית וכבש את המצעדים ברחבי העולם. ההרכב מציג סגנון מוסיקלי עשיר הכולל בתוכו השפעות של EDM, האוס, רגאיי, דאנסהול ועוד. ההרכב הוציא עד כה 3 אלבומי אולפן מצליחים מאוד כאשר השיר "Lean On" שיצא באלבומם השלישי ב-2015 ובו משתתפת גם הזמרת MØ, הוא הלהיט המוכר ביותר שלהם וזכה עד כה לכמיליארד וחצי צפיות ביוטיוב.


  
בין הלהיטים הנוספים של ההרכב ניתן לציין גם את "Light It", או "Be Togather" או את השיר "Up". במהלך השנים האחרונות הספיקה הרכב לשתף פעולה עם אמנים מוכרים רבים כגון ברונו מארס, אלי גולדינג, שאגי ועוד.

כרטיסים למייג'ור לייזר בישראל - ספטמבר 2016

ההופעה של מייג'ור לייזר בישראל תתקיים ב-13 בספטמבר 2016 בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים יתחיל ב-280 ש"ח לכרטיס. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות באתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן ללוות את הנושא ויעדכן בכל התפתחות חדשה כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על "אהבתי" וכך תקבלו את כל העדכונים האחרונים על ההופעה של ההרכב בישראל.

תמונה: k.par.photo פליקר (CC BY-ND 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מייג'ור לייזר בישראל - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מייג'ור לייזר בישראל - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top