כרטיסים לאופרה "נורמה" - דצמבר 2016

יום שישי, 18 בנובמבר 2016

האופרה הישראלית תעלה את האופרה המפורסמת של בליני "נורמה" בבית האופרה בתל אביב בחודש דצמבר 2016 בניצוחו של דניאל אורן. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

האופרה הישראלית תעלה בחודש דצמבר 2016 הקרוב במסגרת העונה החדשה של 2016/2017 את האופרה הבל קנטו המפורסמת של בליני "נורמה" בבית האופרה בתל אביב.



האופרה נורמה (Norma) נחשבת לאחת האופרות המוכרות ביותר של המלחין האיטלקי וינצ'נצו בליני ולאחת המוכרות ביותר בסגנון הבל קנטו. האריה Casta Diva מתוך האופרה נחשבת לאחת האריות מוכרות ביותר בעולם האופרה.

לרכישת כרטיסים לאופרה נורמה באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

עלילת האופרה מספרת על כוהנת דרואידית בתקופת רומי בשנת 50 לפנה"ס בשם נורמה המתאהבת בקצין רומי ומביאה עימו 2 ילדים - דבר האסור לכוהנת, וכך היא מתמודדת עם הסוד הנורא. האופרה עלתה ע"י בליני לראשונה ב-1831.

האופרה תנוצח ע"י המנצח דניאל אורן ותציג את הסולנים מריה פיה פישיטלי, גוסטבו פורטה, דניאלה ברצ'לונה ועוד שילווו ע"י התזמורת הסימפונית ראשון לציון.

כרטיסים לאופרה נורמה - נובמבר ודצמבר 2016

האופרה נורמה תעלה במהלך חודש דצמבר 2016 במשכן לאומנויות הבמה/בית האופרה בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 135 ל-395 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


לוח הופעות של האופרה נורמה בבית האופרה - דצמבר 2016:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לאופרה "נורמה" - דצמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לאופרה "נורמה" - דצמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top