לבד בברלין: הבימה - אוגוסט 2017

יום שני, 19 ביוני 2017

תיאטרון הבימה ממשיך להריץ את ההצגה "לבד בברלין" - עיבוד לספרו המפורסם של הסופר הנס פאלאדה בכיכובו של השחקן נורמן עיסא, גם במהלך קיץ 2017. כמה יעלה כרטיס?

לבד בברלין: הבימה - אוגוסט 2017
ההצגה "לבד בברלין" שזכתה להצלחה רבה מאז עלייתה בתיאטרון הבימה משיכה להציג הצגות גם במהלך קיץ 2017. מדובר ביצירת המופת של הסופר הגרמני הנס פאלאדה בספרו "לבד בברלין" שזכתה לעיבוד חדש בהצגה שאותה מביים אילן רונן ובכיכובו של השחקן נורמן עיסא.

לרכישת כרטיסים להצגה "לבד בברלין" בהבימה באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הסיפור לבד בברלין מציג את סיפורם האמיתי של זוג ממעמד הפועלים בגרמניה בתקופת מלחמת העולם השנייה היוצא בקול לסרבנות ולהתנגד למלחמה ומנסה להיאבק במשטר באמצעות התנגדות מחתרתית. הספר נכתב ע"י פאלאדה ב-1947 ותורגם לעברית רק ב-2010. עתה יגיע גם לעיבוד חדש בהבימה.

לצד עיסא, ישתתפו בהצגה החדשה גם השחקנים אסנת פישמן, תומר שרון, עמי סמולרצ'יק, פיני קידרון, אלכס קרול, שולמית אדר, רינת מטטוב, דוית גביש, אורי הוכמן, בן יוסיפוביץ', מיכאל כורש, לאה גלפנשטיין, רותם קינן, אורי אברהמי ונעם פרנק.

כרטיסים להצגה "לבד בברלין" - אוגוסט 2017

ההצגה "לבד בברלין" תעלה בהבימה באולם מסקין במהלך מחודש אוגוסט 2017. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-90 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: לבד בברלין: הבימה - אוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: לבד בברלין: הבימה - אוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top