מופע נוסף ללואי סי קיי בישראל - אוגוסט 2016

יום שלישי, 17 במאי 2016

עכשיו זה כבר רשמי: הקומיקאי המפורסם והמצליח לואי סי קיי (Louis C.K) יופיע בישראל בחודש אוגוסט 2016 בהיכל הפיס ארנה בירושלים. לאחר הסתערות על הכרטיסים,  מופע נוסף נפתח. כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים?

רשמי: לואי סי קיי בישראל - אוגוסט 2016
   
הקומיקאי האמריקאי לואי סי קיי שנחשב לאחד הקומיקאים המצליחים ביותר בעולם יגיע לישראל בחודש אוגוסט 2016 ויופיע בהיכל הפיס ארנה בירושלים.

כזכור, סי קיי התראיין לא מזמן בתוכנית הרדיו המפורסמת של האוורד סטרן ובמהלך הראיון אמר שהוא עומד להופיע בישראל ב"סוג של אצטדיון כדורגל".

לואי סי קיי הוא אחד הקומיקאים המצליחים אם לא המצליח ביותר מביניהם בעשור האחרון כאשר לרוב הוא מוכר בזכות תוכנית הטלווויזיה המיוחדת שלו "לואי" שכבשה את צופי הטלוויזיה בכל רחבי העולם. בתחילת השנה אף יצא בתוכנית רשת חדשה "הוראס ופיט" יחד עם סטיב בושמי ואידי פאלקו.
 

כרטיסים ללואי סי קיי בישראל - אוגוסט 2016

לאחר ההתנפלות המהירה על הכרטיסים להופעה של לואי סי קיי בישראל שתתקיים ב-18 באוגוסט בהיכל ארנה בירושלים, מופע נוסף חדש נפתח שיתקיים גם הוא באותו יום ה-18 באוגוסט בשעה 19:00. מחירי הכרטיסים נעים בין 280 ל-730 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים החלה  והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לעדכן ולדווח בכל עדכון והתפתחות חדשה בנושא בדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי") וכאן בעמוד כתבה זו.



תמונה למעלה: ANDERS KRUSBERG / PEABODY AWARDS מאתר פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: מופע נוסף ללואי סי קיי בישראל - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 28 במאי 2016 בשעה 16:05

מה עם הופעה בתל אביב?

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מופע נוסף ללואי סי קיי בישראל - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top