טניה מריה בישראל - מאי 2016

יום רביעי, 20 באפריל 2016
טניה מריה בישראל - מאי 2016

הזמרת הברזילאית המצליחה טניה מריה (Tania Maria) תגיע לישראל בחודש מאי הקרוב ותופיע בראשון לציון בהיכל מאיר ניצן. מחיר כרטיס: 185 ש"ח. איפה קונים כרטיס?


רק לפני כמה ימים התבשרנו על הזמר והמוזיקאי הברזליאי סרג'יו מנדז שיגיע לישראל והפעם אנו מתבשרים כי גם הזמרת הברזליאית טניה מריה תגיע לישראל ותופיע בראשון לציון בחודש מאי 2016.

לרכישת כרטיסים להופעה של טניה מריה בישראל באמצעות קניה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

טניה מריה היא זמרת, פסנתרנית ומלחינה של מוסיקת ג'אז ומוסיקה ברזילאית. סגנונה המוסיקלי מושפע ממגוון סגנונות הג'אז והמוסיקה הברזליאית ולפעמים אף נוגעת בפופ. מריה בת ה-67 הספיקה להוציא במהלך הקריירה הארוכה שלה עשרות אלבומים מצליחים וההופיעה בכל פסטיבלי המוזיקה הבינלאומיים החשובים ביותר בעולם.

חלק מאלבומיה אף זכו במועמדות לפרסי הגרמאי. בין האמנים שאיתם הופיעה מריה ניתן למנות את גדולי המוזיקאים כמו סטיב גד, אדי גומז, אנטוני ג'קסון ועוד.

מריה כבר הופיעה בעבר בישראל כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-2004 במסגרת פסטיבל ישראל. עתה כאמור תחזור לישראל וציג בהופעה קטעים מקוריים שכתבה לצד קטעים מקוריים בעיבודיה המיוחדים.

כרטיסים לטניה מריה בישראל - מאי 2016


ההופעה של טניה מריה בישראל תתקיים ב-21 במאי 2016 בהיכל מאיר ניצן בראשון לציון בשעה 21:15. מחיר הכרטיסים הוא 185 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים להופעה באמצעות האתר הבא.


 
   
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: טניה מריה בישראל - מאי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טניה מריה בישראל - מאי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top