סרג'יו מנדז בישראל - יוני 2016

יום שלישי, 19 באפריל 2016

האמן הברזילאי המצליח סרג'יו מנדז (Sergio Mendes) יופיע בישראל בחודש יוני 2016 הקרוב בתל אביב ובאמפי קיסריה. כמה יעלה כרטיס? ואיפה קונים?


המוזיקאי הברזליאי הידוע סרג'יו מנדז (Sergio Mendes) יגיע בקרוב לישראל לשתי הופעות בחודש יוני 2016 באמפי קיסריה ובמועדון זאפה ת"א.
  

     
זאת תהיה הפעם השנייה שסרג'יו מנדז יופיע בישראל כאשר הפעם האחרונה הייתה בשנות ה-80. הפעם יגיע לכאן מנדז במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי רחב לרגל חגיגות 50 שנה לאלבומו המצליח "Brazil 66".

סרג'יו מנדז בן ה-78 נחשב לאחד מגדולי מהמוזיקאים של ברזיל ואחראי ללהיטי ענק של המוזיקה הברזליאית לצד האמנים הגדולים ביותר בברזיל כמו אנטוניו קרלוס ז'ובים ועוד. מנדז מזוהה בעיקר עם האלבום המצליח שלו "ברזיל 66" שהוציא בשנות ה-60 שנחשב לאחד מהאלבומים הטובים ביותר במוסיקה הברזליאית והקנה למנדז חשיפה בינלאומית אדירה.

מנדז שיתף פעולה במהלך הקריירה הארוכה עם עשרות אמנים גדולים כאשר אחד מהמעניינים יותר הוא שיתוף פעולה ב-2006 עם להקת הפופ המצליחה בלאק אייד פיס איתה ביצע את הלהיט שלו "מאס קה נאדה" שזכה להצלחה גדולה גם כן.

כרטיסים לסרג'יו מנדז בישראל - יוני 2016

ההופעה של סרג'יו מנדז בישראל תתקיים ב-23 ביוני באמפי קיסריה וב-24 ביוני בזאפה ת"א. מחיר הכרטיסים להופעות מתחיל ב-249 ש"ח ויעלה בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים תתבצע ככל הנראה באתר זאפה.


   
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סרג'יו מנדז בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סרג'יו מנדז בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top