בארי מנילו בישראל - יוני 2016

יום שבת, 9 באפריל 2016

בארי מנילו בישראל - יוני 2016
הזמר הותיק בארי מנילו (Barry Manilow) מגיע לישראל לראשונה להופעה אחת בהיכל מנורה מבטחים בחודש יוני 2016. מחיר כרטיס: החל מ-255 ש"ח. איפה קונים כרטיסים? בכתבה הבאה.


עוד הופעה גדולה בדרך לישראל בקיץ הקרוב: הזמר הותיק בארי מנילו (Barry Manilow) יגיע לראשונה לישראל במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי האחרון שלו ויקיים הופעה בודדת בהיכל מנורה מבטחים בחודש יוני 2016.

מנילו בן ה-72 הוא אחד מהזמרים והמלחינים המפורסמים ביותר בעולם עם קריירה ארוכה ומרשימה הכוללת אינספור של להיטי ענק שזכו להצלחה עצומה במהלך השנים הרבות שבהם הוא פעל.

בין להיטיו הגדולים של מנילו ניתן לציין את "Could It Be Magic" שבוצע אח"כ ע"י דונה סאמר וע"י טייק דאת, הלהיט המפורסם "קופקבנה" ולהיטים נופסים רבים כגון: "I Write The Songs", "Somewhere Down the Road" או הלהיט "Weekend in New". אלבום האולפן האחרון של מנילו "15 Minutes" יצא ב-2011.



להופעה בישראל יגיע מנילו במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי נרחב שיהיה ככל הנראה הסיבוב ההופעות האחרון שלו.

כרטיסים לבארי מנילו בישראל - יוני 2016


ההופעה של בארי מנילו בישראל תתקיים בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר היכל נוקיה) בתל אביב ב-30 ביוני 2016 בשעה 21:00 בערב. מחירי הכרטיסים להופעה נעים החל מ-255 ש"ח ומגיעים עד ל-1505 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בארי מנילו בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בארי מנילו בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top