כרטיסים לוויז קאליפה בישראל - יוני 2016

יום שלישי, 10 במאי 2016

זמר ההיפ-הופ המפורסם וויז קאליפה (Wiz Khalifa) יגיע לישראל בחודש יוני 2016 ויציג הופעה אחת באמפי לייב פארק בראשון לציון. כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים?


וויז קאליפה בישראל - יוני 2016

מבול הופעות החו"ל של קיץ 2016 נמשך: גם זמר ההיפ-הופ הידוע וויז קאליפה (Wiz Khalifa) יגיע להופעה בישראל בחודש יוני הקרוב ויעשה זאת באמפי לייב פארק בראשון לציון.

לרכישת כרטיסים להופעה של וויז קאליפה בישראל באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

קאליפה בן ה-28 הוא אחד האמנים הפופולריים והבולטים ביותר בתחום ההיפ-הופ בשנים האחרונות ואחראי לכמה מן הלהיטים הגדולים ביותר בז'אנר זה. בין להיטיו הגדולים ניתן לציין את "See You Again" (עם צ'ארלי פות'), את "Work Hard Play Hard" ואת הלהיט "Eemember You".

וויז קאליפה (שמו האמיתי הוא קאמרון ג'יבריל תומאז) החל את הקריירה שלו ב-2006 אז הוציא את אלבומו הראשון "Show and Prove" שזכה להערכה רבה במגזיני המוסיקה העולמיים. מהר מאוד הפך קאליפה לאחד האמנים הבולטים בהיפ-הופ ושיריו הרבים הפכו להצלחה מסחררת ברשת ובמצעדי המוסיקה האמריקאיים. במהלך הקריירה, הספיק וויז לשתף פעולה עם גדולי האמנים בעולם כגון ניקי מינאז', דה וויקנד, סנופ דוגי דוג ועוד.

וויז יגיע לישראל במהלך סיבוב הופעות בינלאומי אינטנסיבי במיוחד הכולל הופעות רבות במדינות רבות באירופה. לישראל הוא יגיע יחד עם להקה חיה שתנגן איתו בהופעה.

כרטיסים לוויז קאלפיה בישראל - יוני 2016


ההופעה של וויז קאליפה בישראל תתקיים ב-25 ביוני 2016 באמפי לייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים עומדים על 289 ש"ח לכרטיס בדשא . מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

 

תמונה: Simon מאתר פליקר (CC BY-SA 2.0)
 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לוויז קאליפה בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לוויז קאליפה בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top