כרטיסים לסרצ'רז בישראל (The Searchers) - אוגוסט 2016

יום שני, 13 ביוני 2016

הסרצ'רס (The Searchers) בישראל - אוגוסט 2016
להקת הסרצ'רס (The Searchers) האגדית משנות ה-60 תגיע לישראל ל-2 הופעות בחודש אוגוסט 2016 ותופיע בחיפה ובהיכל התרבות בתל אביב. איפה רוכשים כרטיסים?

עוד להקת עבר גדולה בדרך לישראל: להקת הרוק הבריטית הסרצ'רס שהייתה אחת הלהקות המצליחות ביותר בשנות ה-60 מגיעה לישראל ל-2 הופעות ותופיע בהיכל התרבות בתל אביב ובמרכז רפפורט בחיפה בחודש אוגוסט 2016 הקרוב יחד עם מייסדה ג'ון מקנלי.

לרכישת כרטיסים להופעה של הסרצ'רז בישראל באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

הסרצ'רס (המחפשים) שהוקמה ע"י ג'ון מקנלי, מייק פנדר וכריס קרטיס בשנת 1960 בליברפול ונקראה על שם המערבון של ג'ון פורד, הייתה אחראית למספר גדול מאוד של להיטים שזכו להצלחה גדולה מאוד בשנות ה-60. בין הלהיטים הגדולים ביותר של הלהקה ניתן לציין את "Sweets for my sweet", השיר "Sugar and Spice" או את הלהיט "Love potion #9".

במהלך השנים זכתה הלהקה בפרסים רבים ומכרה את אלבומיה במיליוני עותקים. למרות שהצלחתה דעכה מאז שנות ה-60, הלהקה ממשיכה להקליט ולהופיע עד היום כאשר מייסד הלהקה ג'ון מקנלי עדיין מופיע בהרכב והוא יגיע עם ההרכב הנוכחי לישראל.

כרטיסים לסרצ'רז בישראל - אוגוסט 2016

ההופעות של הסרצ'רס בישראל יתקיימו ב-19 באוגוסט במרכז רפפורט בחיפה וב-20 באוגוסט 2016 בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 234 ל-504 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לסרצ'רז בישראל (The Searchers) - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לסרצ'רז בישראל (The Searchers) - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top