דיסני על הקרח - אוגוסט 2016

יום שני, 28 במרץ 2016

המופע הבינלאומי "דיסני על הקרח" חוזר לישראל בקיץ הקרוב במופע חדש "100 שנים של קסם" ויקיים הופעות בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר נוקיה) בתל אביב בחודש אוגוסט 2016. כמה יעלו כרטיסים במכירה המוקדמת? והיכן רוכשים?

דיסני על הקרח - אוגוסט 2016

לאחר הצלחה גדולה בשנה שעברה, המופע המושקע והבינלאומי "דיסני על הקרח" חוזר לישראל באוגוסט 2016 עם המופע החדש "100 שנים של קסם" ויקיים הופעות במהלך הקיץ בהיכל מנורה מבטחים (היכל נוקיה לשעבר) בתל אביב.

המופע יכלול למעלה מ-50 דמויות מוכרות מעולם הסרטים של דיסני כגון מיקי מאוס, דונלד דק, גופי ונסיכות דיסני כגון סינדרלה, רפונזל, שלגיה ועוד דמויות רבות כולל דמויות מסרטם המצליח "לשבור את הקרח". המופע יציג את הדמויות המוכרות כשהן מחליקות על הקרח עם תפאורה מושקעת ובכוראוגרפיה מיוחדת לצלילי למעלה מ-30 שירים מוכרים מעולמם של סרטי דיסני המצליחים כמו למשל "Let It Go" מהסרט לשבור את הקרח, "אקונה מטטה" מהסרט מלך האריות ועוד.

את המופע מביאה לישראל חברת "גלים הפקות" והוא יימשך 90 דקות לא כולל הפסקה בת 15 דקות.

כרטיסים לדיסני על הקרח 2016 בהיכל מנורה מבטחים

המופע "דיסני על הקרח" יתקיים בין התאריכים 13-20 באוגוסט 2016 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחיר הכרטיסים יתחיל ב-69 ש"ח במכירה מוקדמת במקומות ביציע ויגיע עד ל-279 ש"ח במקומות על הפרקט. לאחר המכירה המוקדמת, מחירי הכרטיסים יחלו ב-99 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


    
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דיסני על הקרח - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דיסני על הקרח - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top