כרטיסים לאליס קופר בישראל - יוני 2016

יום שלישי, 22 במרץ 2016

זמר הרוק הכבד אליס קופר (Alice Cooper) יגיע לישראל ויופיע בחודש יוני 2016 באצטדיון בלומפילד ברמת גן. מחיר כרטיסים - החל מ-304 ש"ח. איפה קונים כרטיסים?

אליס קופר בישראל - יוני 2016

מבול הופעות הקיץ לא עוצר: זמר הרוק הכבד האגדי אליס קופר (Alice Cooper) יגיע לראשונה לישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי רחב בחודש יוני הקרוב ויקיים הופעה אחת באצטדיון בלומפילד ברמת גן.

לרכישת כרטיסים להופעה של אליס קופר בישראל באמצעות קניה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

קופר בן ה-68, אחד מגדולי וחלוצי הגלאם רוק ואחד האמנים התיאטרליים המפורסמים ביותר ברוק הכבד יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש הנקרא "Raise the Dead" בו הוא יציג את מיטב השירים מהקריירה בת ה-30 שנה בעיבודים חדשים. להיטו הגדול והמוכר ביותר הוא כמובן השיר "Poison" אך הוא אחראי ללהיטים גדולים נוספים כמו "School's Out" ,"Hey Stoopid" ועוד.

הופעותיו של קופר ידועות בעיקר בזכות התיאטרליות המושקעת בה הוא נוהג להציג תפאורה מושקעת הכוללת גולגלות, שלדים ואלמנטים נוספים מעולם האימה כשהוא עצמו מגיע עם איפור כבד ומחופש בתחפושות שונות. קופר היה אחד ממובילי תנועת פולחן השטן ברוק הכבד של שנות ה-70 ונחשב לאחד הקיצוניים ביותר בתחום זה.

במהלך הקריירה הארוכה שלו הספיק קופר גם להופיע בסרטים ותוכניות טלוויזיה רבות כמו "החבובות" ו"מופע שנות ה-70" וגם בסרט "צללים אפלים" בכיכובו של ג'וני דפ. במהלך כל השנים הקפיד להיות פעיל ולהופיע באופן קבוע בכל רחבי העולם. הוא הספיק להוציא עד כה 25 אלבומים שזכו להצלחה רבה.

כרטיסים לאליס קופר בישראל - יוני 2016

ההופעה של אליס קופר בישראל תתקיים ב-16 ביוני בשעה 21:00 בערב. מחירי הכרטיסים להופעה מתחילים ב-304 ש"ח ומגיעים עד ל-1104 ש"ח לכרטיסי VIP הכוללים בין היתר מפלס ישיבה מפואר. ניתן לרכוש כרטיסים להופעה באמצעות האתר הבא.


האזינו לשיר המפורסם ביותר של אליס קופר "Poison":



תמונה: ceedub13 מאתר פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לאליס קופר בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לאליס קופר בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top