אילו סרטי מדע בדיוני בדרך אלינו בשנים הקרובות?

יום שני, 22 בפברואר 2016

ג'ניפר לורנס עם "נוסעים", מייקל פסבנדר עם "הנוסע השמיני: הברית" והריסון פורד עם "בלייד ראנר 2". אלו סרטי מדע בדיוני יגיעו אלינו בשנים הקרובות?


אילו סרטי מדע בדיוני בדרך אלינו בשנים הקרובות?
   
"כוח משיכה", "להציל את מארק וואטני" ו"שומרי הגלקסיה" הם רק שלושה סרטים מהשנים האחרונות שזכו להערכה רבה, להצלחה גדולה ומתרחשים מחוץ לכדור הארץ. זה לא חדש שבהוליווד כשסרט מצליח אז מקודמים פרויקטים, עיבודים והפקות של סרטים דומים או באותה רוח. כחובב סרטי מדע בדיוני אני אשמח ליותר סרטי מדע בדיוני טובים.

יש סרטי המשך ברשימה הבאה אבל לא כללתי את החדשים בשורה של סדרות סרטים ידועים שנראה החל מהשנה ובשנים הבאות ("כוכב הקופים", "מסע בין כוכבים", שלושה סרטי "אווטאר", "מכסחות השדים", חמישה סרטי "מלחמת הכוכבים").

סרטי מדע בדיוני שצפויים לנו בבתי הקולנוע בשנים הקרובות:

2016

"נוסעים" (Passengers)

ג'ניפר לורנס וכריס פראט ("שומרי הגלקסיה") מתאהבים בחללית עם אלפי אנשים מורדמים. במאי: מורטן טילדם ("משחק החיקוי").

הגילוי (The Discovery)

ניקולס הולט ("אקס-מן: ההתחלה", "מקס הזועם: כביש הזעם") ורוני מארה ("קרול", "נערה עם קעקוע דרקון") מתאהבים שנה אחרי הגילוי שיש חיים אחרי המוות. במאי: צ'רלי מקדאוול, בנם של השחקנים מארי סטינבורג'ן ומלקולם מקדאוול, שסרטו הראשון The One I Love עם אליסבת' מוס היה יכול להיות פרק בסדרה "אזור הדמדומים".

סיפור חייך (Story of Your Life)

בלשנית צריכה לקבוע אם פני החייזרים שנחתו ברחבי העולם (לא רק בארה"ב?!) הם לשלום או למלחמה. עם איימי אדמס, ג'רמי רנר, מייקל סטולברג ופורסט ויטקר. במאי: דניס וילנבו ("אסירים", שגם יביים סרט בסוף הרשימה הזאת)

2017

"הנוסע השמיני: הברית" (Alien: Covenant)

רידלי סקוט מביים סרט המשך ל"פרומתיאוס", שהיה סרט מקדים לסרטי הנוסע השמיני. היחיד שחוזר מהסרט האחרון הוא מייקל פסבנדר כרובוט דיויד. עם קתרין ווטרסטון (שעדיין מחכה לפריצה הגדולה שלה שחשבו שתגיע עם "מידות רעות" של פול תומס אנדרסון).
 
השמדה (Annihilation)

מבוסס על ספר ראשון מתוך טרילוגיה מתוכננת. ארבע חברות המשלחת ה-12 של חוקרות ומדעניות, שאותן מגלמות נטלי פורטמן, ג'ניפר ג'ייסון לי, ג'ינה רודריגז ("ג'יין הבתולה") וטסה תומפסון ("קריד" וסדרת המדע בדיוני של HBO "עולם המחר" שתשודר השנה, כנראה וסוף סוף). כתב וביים: אלכס גרלנד ("אקס מכינה" וסרט המדע בדיוני המוצלח של דני בויל, "שמש").

החלקיק האלוהי (יש לי הרגשה שימצאו בארץ שם אחר ל-God Particle, אולי "להציל את …")

תגלית בתחנת חלל גורמת לאסטרונאוטים לתהות מה מציאות ומה לא, בשעה שהם נלחמים על חייהם. הבמאי הוא ג'וליאס אונה, ג'יי-ג'יי אברהמס מפיק.

חיים (Life)

צוות בתחנת החלל הבינלאומית מתמודד עם דגימה שנלקחה ממאדים ויש בה סימני חיים. עם רבקה פרגוסון ("משימה בלתי אפשרית 5: אומת הנוכלים"). במאי: דניאל אספינוזה (הסרט הנשכח "טעון הגנה" עם דנזל וושינגטון וריאן ריינולדס). את התסריט כתבו רט ריס ופול ורניק, שכתבו את "דדפול", ויכול להיות שריינולדס יצטרף לחיים בתחנת החלל.

Intelligent Life ("בעלי תבונה", במקרה הזה)

עובד באו"ם יוצר קשר עם מישהי שעשויה להיות חייזרית. עם לופיטה נוינגו ("12 שנים של עבדות"). במאית: אנה דו-ורניי ("סלמה"), תסריטאים: דרק קונולי וקולין טרוורו, שכתבו יחד את "אל אחריותכם בלבד" ו"עולם היורה" שקולין גם ביים.

Anon (קיצור של "אנונימי")

קלייב אוון כבלש בעולם שאין בו פשע. תסריטאי ובמאי: אנדרו ניקול ("מה קרה בגאטקה?", תסריטאי "המופע של טרומן").

ינואר 2018


בלייד ראנר 2

הריסון פורד ממשיך לחזור לתפקידים מעברו. על פי הפרסומים הראשונים, פורד מופיע רק בחצי השני של התסריט. השחקן הראשי הוא ריאן גוסלינג. צפו להרבה גשם בעיר העתידנית. רידלי סקוט, במאי הסרט מ-82' שלא הצליח בקופות אך השפיע על סרטים רבים, רק מפיק הפעם. הבמאי הוא דניס וילנבו (ראו לעיל). ואם לא יזכה עד אז אולי זה הסרט שיזכה את הצלם המוכשר רוג'ר דיקינס באוסקר הראשון שלו (השנה הוא מועמד על "סיקאריו" של וילנבו וזו המועמדות ה-13 שלו ללא ניצחון).

יש לי הרגשה שהתאריך יוזז לסוף 2017 או לקיץ 2018.

מרץ 2018

Ready Player One

סרט פעולה-מדע בדיוני של סטיבן ספילברג הוא דבר שמבשר טובות. אחרי מותו של מיליארדר שיצא משחק וידאו פופולרי מתחרים המְשחקים על הונו במשחק עצמו ובעולם האמיתי. עם אוליביה קוק (היא הנערה ב"אני וארל והנערה הגוססת") ובן מנדלסון ("מה שקורה במיסיסיפי").

פורסם באתר אידיבי CC-BY-SA  

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אילו סרטי מדע בדיוני בדרך אלינו בשנים הקרובות? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אילו סרטי מדע בדיוני בדרך אלינו בשנים הקרובות? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top