טיים אימפלה בישראל - יולי 2016

יום רביעי, 3 בפברואר 2016

להקת הרוק הפסיכדלי "טיים אימפלה" (Tame Impala) תגיע להופעה בישראל בחודש יולי 2016 ותופיע באמפי לייב פארק בראשון לציון. מחיר כרטיסים: 294 ש"ח. איפה קונים כרטיס?


עוד להקה בדרך לכאן בקיץ הקרוב: להקת הפופ-רוק פסיכדלי טיים אימפלה (Tame Impala) תגיע גם היא לישראל ותופיע כאן בחודש יולי הקרוב באמפי לייב פארק בראשון לציון.

  
הלהקה תגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי ואינטנסיבי במיוחד הכולל מדינות רבות באירופה, אסיה ואמריקה ותופיע כאן ככל הנראה בין הופעה בפורטוגל להופעה בצ'כיה. זאת תהיה ההופעה הראשונה של הלהקה בישראל שבה נמנים מעריצים רבים של הלהקה.

טיים אימפלה היא אחד ההרכבים היותר מיוחדים שהוקמו בשנים האחרונות ונחשבת לאחת מלהקות האינדי המצליחות ביותר בעולם בזמן האחרון. הלהקה שהוקמה באוסטרליה כפרוייקט ע"י האמן והיוצר קווין פארקר בסוף העשור הקודם, מציגה סגנון מוסיקלי ייחודי המשלב בתוכו גוונים של מוסיקה אלקטרונית, מוסיקת סול, ביטים ורוק פופ פסיכדלי.

למרות שטיים אימפלה מוגדרת כלהקה, קווין פארקר הוא למעשה המוח והמוביל של ההרכב כאשר הוא מלחין, כותב, מקליט ומפיק את כל אלבומי הלהקה לבדו כאשר הוא עושה זאת בהסתגרות ובהתבודדות באולפן והופך את חוויותיו האישיות לחומר מוסיקלי עבור הלהקה.

מאז הקמתה, הספיקה הלהקה להופיע בפסטיבלי המוזיקה הגדולים והשווים ביותר בעולם ולהוציא 3 אלבומים מצליחים ביותר כאשר האחרון שבהם "Currents" יצא ביולי אשתקד וזכה לביקורות מצויינות.

כרטיסים להופעה של טיים אימפלה בישראל - יולי 2016


ההופעה של טיים אימפלה בישראל תתקיים ב-11 ביולי 2016 בשעה 20:30 באמפי לייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים להופעה עומדים על 294 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "איוונטים" בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: טיים אימפלה בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טיים אימפלה בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top