עדן בן זקן - כרטיסים ולוח הופעות 2018

יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

הזמרת המצליחה עדן בן זקן יוצאת עם מופע השקה חדש לחורף 2018 ותגיע להיכל מנורה מבטחים בחודש פברואר הקרוב. מתי זה בדיוק יקרה? וכמה יעלו כרטיסים? בכתבה הבאה.

לאחר הצלחת סיבוב ההופעות הקייצי בו כבשה את קיסריה, הזמרת עדן בן זקן יוצאת בסיבוב הופעות חדש לחורף 2018 בו היא תשיק את הוצאת אלבומה חדש "לזאת שניצחה" ממנו כבר שחררה כמה סינגלים חדשים ומצליחים. לאחר שהופיעה בהצלחה רבה בקיסריה, בריכת הסולטן בירושלים ולהיכל מנורה מבטחים בחודש שעבר, תגיע שוב להיכל מנורה מבטחים בחודש פברואר 2018.

אלבומה הקודם שיצא בספטמבר אשתקד - "מלכת השושנים", זכה להצלחה עצומה עם אלבום זהב על מכירות של מעל 15,000 עותקים ואלבום פלטינה על מעל 50,000 הורדות דיגיטליות ועתה כאמור, אלבום חדש ושלישי צפוי לצאת בעתיד הקרוב.

בן זקן כבשה את עולם המוזיקה הישראלית כאשר היא משלבת מוסיקה ים תיכונית עם אלמנטים של מוסיקת פופ ומוסיקה שחורה. להיטה המצליח ביותר "מלכת השושנים", הפך לאחד השירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו ובאינטרנט בשנה האחרונה וכבש גם את אוזני המבקרים ברשת ובעיתונות.


כזכור, בן זקן פרצה לעולם המוסיקה עם השתתפותה בתוכנית הטלוויזיה "אקס פקטור" ב-2013 ומאז הספיקה לשתף פעולה עם להקת אתניקס בשיר "מקסיקאנה", להשיק אלבום חדש וכאמור עתה היא יוצאת בסיבוב הופעות חדש בו תבצע את כל להיטיה האחרונים. לאחרונה אף השיקה סינגל וקליפ חדש לשיר "אלבינה" שבוצע בעבר ע"י אישתאר ועתה מבצוע ע"י בן זקן בתרגום עברי ובעיבודו של יעקב למאי.

עדן בן זקן - כרטיסים ולוח הופעות 2018


26 בפברואר 2018 - הופעה בהיכל מנורה מבטחים. מחיר כרטיס: בין 149 ל-299 ש"ח. רכישת כרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: עדן בן זקן - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: עדן בן זקן - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top