תזמורת המיתרים גאורגיה בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות

יום שישי, 15 בינואר 2016

תזמורת המיתרים גאורגיה בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות
תזמורת המיתרים גאורגיה המפורסמת תגיע לישראל היישר מגרמניה לסיבוב הופעות בישראל בחודש פברואר 2016 ותופיע בירושלים, רמת גן וקרית מוצקין. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.


התזמורת המיתרים גאורגיה מגרמניה, אחת התזמורות המצליחות והמוכרות ביותר בעולם, תגיע לישראל בחודש הבא ותופיע כאן בקרית מוצקין, רמת גן ובירושלים עם תוכנית מיוחדת הכוללת יצירות של מוצרט, צ'ייקובסקי ואפילו שלמה גרוניך.

לרכישת כרטיסים לכל ההופעות של התזמורת בישראל באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

למרות שתזמורת המיתרים גאורגיה נוסדה בטיבילסי ברית גאורגיה, החל מ-1990, התזמורת העבירה את מקומה לעיר אינגולשטדט בגרמניה תחת חסותה של חברת הרכבים "אאודי" ומאז הפכה לבת בית בעיר הגרמנית ומקיימת שם הופעות באופן קבוע ורציף. למרות המעבר לגרמניה, התזמורת משיכה להציג את השפעותיה המוסיקליות מגאורגיה כאשר רוב הנגנים בתזמורת הם עדיין מגאורגיה ומברית המועצות לשעבר.

במהלך 24 שנותיה בגרמניה, הספיקה התזמורת לעבוד עם מיטב המנצחים ואמני המוסיקה הקלאסית הגדולים כגון קורט מזור, יהודי מנוחין, דוד אויסטריך, היינריך שיף, גדעון קרמר ומרקוס פושנר ואריאל צוקרמן שגם ניהלו את התזמורת בעשור האחרון. 

במופעים בישראל תבצע התזמורת תוכנית מיוחדת הכוללת את היצירות מוסיקת לילה של מוצרט, כנר על הגג, סרנדות מאת צ'ייקבוסקי, מוסיקה של שלמה גרוניך וכמובן מוסיקה גרוזינית מסורתית.

תזמורת המיתרים גאורגיה בישראל - כרטיסים


ההופעות של תזמורת המיתרים גאורגיה יתקיימו במהלך חודש פברואר 2016 בקרית מוצקין, רמת גן ובירושלים. מחירי הכרטיסים נעים בין 85 ל-145 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

לוח ההופעות של התזמורת בישראל בפברואר 2016



רמת גן תיאטרון היהלום
רכישת כרטיסים
קרית מוצקין היכל התיאטרון
רכישת כרטיסים
ירושלים תיאטרון ירושלים - אולם הקונצרטים ע''ש הנרי קראון
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תזמורת המיתרים גאורגיה בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תזמורת המיתרים גאורגיה בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top