כרטיסים למוצרט גרופ בישראל - יוני 2016

יום שני, 28 בדצמבר 2015

ההרכב הקלאסי MozART group יגיע לישראל ביוני 2016
האנסמבל הקלאסי הבינלאומי "מוצרט גרופ" (MozART Group) יגיע לישראל בקיץ 2016 הקרוב ויקיים הופעות בתל אביב, ירושלים וחיפה. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


ההרכב הקלאסי המצליח והבינלאומי MozART group (מוצרט גרופ) המציג מופע עם גישה מקורית וייחודית למוסיקה קלאסית, יגיע לישראל בקיץ ויציג הופעות בתל אביב, ירושלים וחיפה בחודש יוני 2016 הקרוב.

לרכישת כרטיסים להופעה של מוצרט גרופ באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

MozART group הוא אנסמבל המונה 4 נגנים ונוסד כבר ב-1995 בעיר ורשה בפולין. ההרכב החל את המופע כקטע קצר בתוכנית טלוויזיה בערוץ Canal+ ולאחר מכן התגבש למופע ארוך המציג פרשנות הומוריסטית ומשלב בין קומדיה לבין מוסיקה קלאסית.

מאז הקמתו, הופיע ההרכב ביותר מ-50 מדינות ובכ-4000 הופעות. המופע של MozART group מיועד לכל המשפחה ולאו דווקא לחובבי המוסיקה הקלאסית בלבד.

כרטיסים למוצרט גרופ בישראל - יוני 2016


המופע של MozART group יגיע לישראל בחודש יוני הקרוב ויציג הופעות בהיכל התרבות בתל אביב ב-23 ביוני, בתיאטרון ירושלים ב-24 ביוני ובמרכז הקונגרסים בחיפה ב-25 ביוני 2016. מחיר הכרטיסים להופעה בירושלים נע בין 174 ל-284 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

צפו בקטע מתוך ההופעה של MozART group:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים למוצרט גרופ בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים למוצרט גרופ בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top