המחזמר סיפור הפרברים - כרטיסים ולוח הופעות 2017

יום שני, 12 ביוני 2017

המחזמר סיפור הפרברים - כרטיסים ולוח הופעות 2016
תיאטרון הקאמרי מעלה גרסה חדשה של המחזמר המפורסם "סיפור הפרברים" בכיכובן של משי קליינשטיין ורונה לי שמעון ובבימויו של צדי צרפתי. מתי זה בדיוק יקרה וכמה יעלו לכם כרטיסים?

משי קליינשטיין בתם של ריטה ורמי קליינשטיין וזמרת בזכות עצמה ורונה לי שמעון כוכבת הסדרה "פאודה", מככבים במחזמר המפורסם "סיפור הפרברים" (West Side Story) בהפקה חדשה ויוקרתית של תיאטרון הקאמרי שהחלה לרוץ השנה ומציגה 45 רקדנים וזמרים על הבמה.

לרכישת כרטיסים למחזמר "סיפור הפרברים" באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

"סיפור הפרברים" הוא אחד ממחזות הזמר המוכרים והמצליחים ביותר בעולם שאת המוסיקה הכל כך מוכרת שלו כתב המנצח והמלחין המפורסם לאונרד ברנשטיין. המחזמר שנכתב בשנת 1957 ע"י המחזאי ארתור לורנס וסטיבן סונדהיים מספר על שכונה בניו יורק בה נאבקות שתי כנופיות רחוב צעירות כאשר ברקע מתקיים סיפור אהבה בין גבר מכנופיה אחת לאחות מנהיג הכנופייה השנייה. בעזרת העלילה והמשחק, מתאר המחזה בין השאר את הבעיות החברתיות בין הבדלי המעמדות בארצות הברית של אותה תקופה.

סיפור הפרברים סיפק לעולם יצירות מופת שמוכרות ועדכניות עד היום כגון "מריה", "אמריקה", "אי שם" ועוד קלאסיקות רבות. המחזמר כבר עובד מספר פעמים בישראל כאשר אחת הגרסאות המוכרות הייתה ב-1996 כאשר אהוד מנור תירגם את המחזה והשחקן אקי אבני כיכב בו. על התרגום בגרסה החדשה של סיפור הפרברים של תיאטרון הקאמרי יהיה אחראי אלי ביז'אווי ועל הבימוי צדי צרפתי.

לצד רונה לי שמעון ומשי קליינשטיין ישתתפו במחזמר גם השחקנים עידו רוזנברג, יפתח מזרחי, גלעד שמואלי, שלמה וישינסקי, שימחה ברבירו, שהם שיינר, זוהר בדש, אור משיח, אברי ארבל ועוד וסה"כ 45 רקדנים, זמרים, רקדנים ושחקנים.

כרטיסים לסיפור הפרברים בקאמרי 2017

המחזמר סיפור הפרברים של הקאמרי יציג הופעות בתיאטרון הקאמרי בתל אביב במהלך 2017. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

תל אביב-יפותיאטרון הקאמרי החדש 1 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי החדש 1 
רכישת כרטיסים

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר סיפור הפרברים - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר סיפור הפרברים - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top