אדריאן בילו בישראל - פברואר 2016

יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

אדריאן בילו בישראל - פברואר 2016
הגיטריסט אדריאן בילו (Adrian Belew) יגיע לישראל יחד עם הרכבו "פאוור טריו" ויופיע במועדון הבארבי בתל אביב בחודש פברואר 2016. מחיר כרטיס: 194 ש"ח. איפה קונים כרטיס?


הגיטריסט והזמר הידוע אדריאן בילו (Adrian Belew) יגיע לישראל  יחד עם הרכב הטריו שלו ה"פאוור טריו" (Power Trio). זה יקרה במועדון הבארבי בתל אביב בחודש פברואר 2016.

לרכישת כרטיסים להופעה של אדריאן בילו בישראל באמצעות קנייה מאובטח ומהירה לחצו כאן

בילו מוכר לרוב בזכות השתתפותו בלהקת הפרוגרסיב רוק "קינג קרימזון" ונחשב לאחד המוסיקאים הייחודים ביותר בדורו. בילו הספיק לעבוד עם מיטב אמני הרוק המובילים ובין היתר עבד עם פרנק זאפה, דיוויד בואי, לורי אנדרסון, וה-Talking Heads.

בילו יגיע לישראל יחד עם הרכב הטריו שלו שכולל את הבסיסטית ג'ולי סליק ואת המתופף טוביאס ראלף. הטריו  פועל כבר משנת 2006 והספיק להוציא אלבומים ולהופיע ברחבי העולם. סגנון הנגינה של בילו ידוע בזכות הצליל והסגנון מאוד מיוחדים והשפעתו ניכרת על דורות של גיטריסטים. במהלך הקריירה הספיק להוציא 20 אלבומי סולו.

כרטיסים לאדריאן בילו בבארבי - פברואר 2016


ההופעה של אדריאן בילו בישראל תתקיים ב-3 בפברואר 2016 בבארבי ת"א בשעה 20:30. מחיר הכרטיסים להופעה עומד על 194 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אדריאן בילו בישראל - פברואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אדריאן בילו בישראל - פברואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top