גרג דולי בישראל - פברואר 2016

יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

גרג דולי בישראל - פברואר 2016
אמן הרוק גרג דולי חוזר לישראל הפעם בהופעת סולו ללא להקתו "אפגן וויגס". דולי יופיע בישראל בבית מיומנה בחודש פברואר 2016 הקרוב. כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים?


שוב פעם זה קורה: גרג דולי האמן המוערך וסולנה של להקת "אפגן וויגס" חוזר לישראל להופעה אינטימית מיוחדת שתתקיים בפברואר הקרוב בבית מיומנה.

דולי יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות ייחודי באירופה וארצות הברית הכולל אולמות אינטימיים בלבד במופע הכולל הרכב מצומצם של נגנים. במופע צפוי דולי לבצע את השירים המוכרים שלו מהקריירה שלו כאמן סולו ומשירים של הרכביו השונים.

גרג דולי החל את הקריירה המוסיקלית שלו כשהקים ב-1987 את הלהקה "אפגן וויגס" שהפכה לדרך חשובה במוסיקת הרוק האמריקאית. הלהקה הוציאה 5 אלבומים עד שהתפרקה בשנות ה-90. ב-2002 חזרה הלהקה יחד עם דולי לפעילות מלאה, הקליטה עוד אלבום ויצאה לסיבוב הופעות בינלאומי שכלל גם הופעה בישראל בפברואר אשתקד.

במקביל לאפגן וויגס, דולי גם הקים הרכבים מצליחים נוספים כמו "The Twilight Singers" שהוציאה אף היא 5 אלבומים ולהקת "The Gutter Twins" שהיא פרי שיתוף פעולה של דולי עם מארק לאנאגן. לכבוד סיבוב ההופעות החדש שלו,הוציא דולי גרסה מיוחדת לשיר "The Crime" של שרון ואן איטון בו הוא מארח את Ani DiFranco ומציע אותו להורדה בחינם באתר הבא.

כרטיסים לגרג דולי בישראל - פברואר 2016


ההופעה של גרג דולי בישראל תתקיים בבית מיומנה ביפו ב-27 בפברואר 2016 בשעה 21:00. מחיר הכרטיסים להופעה הוא 170 ש"ח במכירה מוקדמת ולאחר מכן יהיה 195 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "איוונטים" בעמוד הבא.

צפו בגרג דולי מבצע את השיר "Paper Thin Hotel" של לאונרד כהן:


    
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: גרג דולי בישראל - פברואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: גרג דולי בישראל - פברואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top