המחזמר "האחים בלוז" בישראל - דצמבר 2015

יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

המחזמר "האחים בלוז" בישראל - דצמבר 2015
מחזמר האחים בלוז המבוסס על הסרט המפורסם ומופק ע"י ג'ודית' בלושי ודן אקרויד מגיע לישראל בחודש דצמבר 2015 ויציג 3 הופעות בתל אביב וחיפה. מחיר הכרטיסים: החל מ-204 ש"ח. איפה קונים כרטיס?


המופע "האחים בלוז", מחזמר המבוסס על סרט הפולחן המוסיקלי "האחים בלוז" יגיע לישראל ל-3 הופעות בתל אביב וחיפה בחודש דצמבר 2015 הקרוב.

לרכישת כרטיסים להופעה של המחזמר האחים בלוז בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המחזמר שנקרא "The Blues Brothers Approved" הוא גרסת מחזמר לסרט המפורסם משנות ה-80 "האחים בלוז" שהביא לעולם להיטי מוסיקה ענקיים כגון "Everybody Needs Somebody" ,"Jail House Rock" ו-"Respect". הסרט עצמו מספר על שני אחים מוזיקאים המגולמים ע"י ג'ון בלושי ודן אקרויד היוצרים ושרים מוסיקה בזמן שהם נרדפים ע"י החוק. בסרט מתארחים אמני ענק ממוסיקת הבלוז והמוסיקה השחורה כגון ריי צ'רלס, ג'יימס בראון, ארת'ה פרנקלין ועוד.

בגרסת המחזמר החדשה שתגיע לכאן, משחקים בתפקיד הראשי את האחים בלוז בראד הנשו ומארק לאוסון. יחד איתם יופיעו 3 זמרות ליווי ולהקה של שישה נגנים הכוללים גיטרה, בס, קלידים ותופים ו-2 כלי נשיפה. המחזמר יציג קטעי משחק ושירה הכוללת את כל הלהיטים המוכרים של הסרט. את המחזמר מפיקים ג'ודית' בלושי ודן אקרויד.

כרטיסים למחזמר האחים בלוז - דצמבר 2015


המחזמר "האחים בלוז" יקיים בישראל 3 הופעות. 2 הופעות בהיכל התרבות בצל אביב בתאריכים 20 ו-21 בדצמבר והופעה אחת בהכיל רוממה חיפה שתתקיים ב-19 בדצמבר. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-204 ש"ח ועולים בהתאם למקומות הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

וכך זה נראה לייב:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר "האחים בלוז" בישראל - דצמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר "האחים בלוז" בישראל - דצמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top