קלקסיקו בישראל - נובמבר 2015

יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

קלקסיקו בישראל - נובמבר 2015
להקת הפולק האלטרנטיבית קלקסיקו (Calexico) חוזרת לישראל להופעה אחת בתיאטרון גשר בתל אביב שתתקיים בחודש נובמבר 2015. מחיר כרטיס: החל מ-164 ש"ח.


עוד הופעת חו"ל חדשה מגיעה לישראל בחורף 2015 והפעם זאת להקת קלקסיקו המוכרת שתגיע לישראל להופעה אחת בנובמבר הקרוב בתיאטרון גשר בתל אביב ובה יארחו גם את היוצר הספרדי (דפדרו).

קלקסיקו חוזרים לכאן בפעם השלישית כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כשנתיים בהופעה בלתי נשכחת בבארבי. הפעם היא תגיע לכאן לאולם נוגה שבתיאטרון גשר עם אלבום חדש "Edge of the Sun" שיצא השנה והוא אלבומם השמיני במספר.
קלקסיקו למי שלא מכיר היא להקה אמריקאית המשלבת במוסיקה שלה סגנונות שונים ומגוונים ובעיקר משלבת בין כלים שונים בשילובים יוצאי דופן של גיטרות חזקות, חצוצרות, אקורדיון ועוד. הסגנון של קלקסיקו מוגדר כקאנטרי פולק אמריקאי והוא נע בין רוק פסיכודלי, קאנטרי ופופ.

הלהקה הוקמה לפני עשרים שנה ע"י ג'ואי ברנס וג'ון קונברטינו ומאז הספיקה להוציא 8 אלבומים מלאים ביניהם האלבום "A Feast of Wire"שזכה להצלחה רבה והספיקו לשתף פעולה עם אמנים רבים ומוכרים כמו למשל אמפרו סנשז, ווילי נלסון, ננסי סינטרה, נקו קייס ג'ים ג'יימס, ארקייד פייר ועוד.

בהופעה הצפויה בישראל, תארח קלסיקו את האמן הספרדי דפדרו (חיירו זוואלה) כאשר הלהקה הישראלית לולה מארש תחמם את ההופעה.

כרטיסים לקלקסיקו בישראל - נובמבר 2015


ההופעה של קלקסיקו בישראל תתקיים ב-16 בנובמבר 2015 בשעה 22:00 באולם נגה שבתיאטרון גשר בתל אביב. הכרטיסים נמכרים בשתי רמות מחיר: 164 ש"ח ו-204 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


צפו בהופעה חיה של קלקסיקו בבלגיה מאפריל השנה:



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קלקסיקו בישראל - נובמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קלקסיקו בישראל - נובמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top